KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mięso i ryby
słodycze i przekąski
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 164
Private labels wpłyną na obniżkę cen żywności
Marki własne są teoretycznie skazane na sukces, bo według danych ACNielsen, w Polsce sprzedaje się pod nazwą marketu zaledwie około 4% produktów. W Zachodniej Europie, nawet 10 razy więcej. Alain Souillard, prezes ...
2006-06-19 Soft drinks
Niebezpieczne tłuszcze w fast foodach
Ostrożnie z fast foodami, gotowymi ciastami i zupkami w proszku. Wszystkie zawierają szczególnie niebezpieczny rodzaj tłuszczów, które - jak udowodnili naukowcy - powodują wyjątkowo szybkie przybieranie na wadze. Naukowcy z Wake Forest ...
2006-06-14 Food & drinks
Szwedzi o polskich produktach
Północna Izba Gospodarcza oraz Uniwersytet Szczeciński już po raz drugi przeprowadziły badania polskich produktów za granicą. Najpierw w oczach berlińczyków, teraz Szwedów. Badaniu zostało poddanych 600 osób w Ystad i Malmoe ...
2006-06-14 Soft drinks
Brytyjczycy polubili polską kuchnię
Powiększająca się społeczność polska w Wielkiej Brytanii sprawia, że coraz więcej Brytyjczyków interesuje się również polską kuchnią. Na całych Wyspach Brytyjskich pojawiają się sklepy z polską żywnością. Najpopularniejsze produkty to pierogi, bigos ...
2006-06-13 Soft drinks
Nowe przepisy o oznakowaniu i reklamie żywności
Unia Europejska chce zabezpieczyć konsumentów przed nieuczciwymi producentami żywności, którzy podają na opakowaniach lub w reklamie informacje o korzyściach zdrowotnych swoich wyrobów. W Brukseli finalizowane są prace nad przepisami, które uregulują stosowanie ...
2006-05-31 Soft drinks
Polska nakarmi stary kontynent?
Wyniki handlu zagranicznego żywnością po wejściu Polski do UE przeszły oczekiwania analityków. W latach 2004-05 wartość eksportu rosła w tempie przekraczającym 30%. Mimo mocnego złotego boom eksportowy potrwa także w tym ...
2006-05-16 Soft drinks
Disney kończy współpracę z McDonald’s
Walt Disney rezygnuje ze współpracy promocyjnej z McDonald’s. Powodem są kontrowersje dotyczące problemu nadwagi wśród dzieci. Współpraca między koncernem Disney i McDonald’s trwa od dziesięciu lat. Największa na świecie sieć fast-food dodawała ...
2006-05-09 Soft drinks
Żywność dla dzieci - rynek wart miliard
Rynek żywności dla dzieci rozwija się bardzo dynamicznie, osiągając w okresie luty 2005-styczeń 2006 sprzedaż na poziomie niemal 1 mld PLN. Rynek ten tworzą 4 kategorie: mleka modyfikowane, kaszki dla dzieci ...
2006-04-25 Soft drinks
Żywność ekologiczna zyskuje na popularności
Szacuje się, że światowy rynek żywności ekologicznej wart jest ponad 20 mld USD. W Europie potentatami zdrowego jedzenia są Niemcy - w ubiegłym roku wyprodukowali z naturalnych surowców blisko jedną piątą ...
2006-04-24 Food & drinks
Konsumenci gubią się w gąszczu nowości
938 nowości reklamowano w ubiegłym roku w telewizji - wyliczyła krakowska agencja Demo Effective Launching. Ale to tylko część ubiegłorocznych debiutów. Wiele nowych produktów i usług omija przecież telewizję i walczy ...
2006-04-24 Soft drinks
Polskie firmy wolą dać zarobić pośrednikom
W 2005 r. polski eksport zwiększył się o blisko 20%. Jednak producenci narzekają, że ich zyski nie rosną w podobnym tempie. Według zachodnich ekspertów, zaledwie jedna piąta naszego eksportu pochodzi bezpośrednio ...
2006-04-24 Soft drinks
Pierwsze firmy z ISO 22000: 2005
Komitet Techniczny ISO opublikował 1 września 2005 roku normę ISO 22000: 2005. To nowa norma przeznaczona dla producentów żywności i firm z nimi współpracujących oraz mających jakikolwiek związek z przygotowywaniem produktów ...
2006-03-20 Soft drinks
Trendy kształtujące rynek żywności
Brytyjska firma badawcza Mintel opublikowała wnioski z analizy ponad 156 tys. nowych produktów z branży FMCG, wprowadzonych na światowe rynki w 2005 r. Na podstawie tej analizy eksperci prognozują, jakie trendy ...
2006-03-15 Soft drinks
Konsumenci wybrali Produkt Roku 2006
28 lutego poznaliśmy werdykt 5 000 polskich konsumentów, którzy wybrali najlepsze nowości, jakie pojawiły się na rynku FMCG w ciągu minionego roku. Program marketingowy, który w Europie Zachodniej znany jest od ...
2006-03-02 Soft drinks
Wielka Brytania największym rynkiem dla private labels
Mieszkańcy Wielkiej Brytanii są największymi zwolennikami produktów sprzedawanych pod markami prywatnymi sieci handlowych. Produkty te stanowią obecnie 35% sprzedaży pakowanych dóbr konsumpcyjnych. W ubiegłym roku przychody sieci handlowych uzyskane ze sprzedaży żywności ...
2006-02-02 Soft drinks
Polskie firmy na targach w Norymberdze
49 polskich firm weźmie udział w międzynarodowych targach produktów ekologicznych BioFach, które odbędą się w dniach 16-19 lutego br. w Norymberdze. Polska będzie w tym roku gospodarzem targów - tzw. "Krajem ...
2006-02-01 Soft drinks
Detaliści nie liczą na "becikowe"
Sejm zarezerwował w budżecie 610 mln PLN na tzw. becikowe. Posłowie chcą, aby te pieniądze rodziny wydały na produkty dla dzieci, jednak producenci tych towarów i handlowcy wcale nie oczekują boomu. Sieci ...
2006-01-27 Soft drinks
Polacy kupują coraz więcej żywności w sieci
Coraz więcej osób docenia możliwość zrobienia zakupów spożywczych przez internet - pisze Metropol. Usługę internetowych zakupów spożywczych oferuje m.in. sieć Piotr i Paweł w Warszawie, Poznaniu i Bydgoszczy. W stolicy zakupy ...
2006-01-26 Soft drinks
Nie wszyscy narzekają na pogodę
Niskie temperatury szkodzą wielu firmom, ale niektórym przysparzają klientów. Ostatnio wzrósł popyt na odzież, kosmetyki, a także kaloryczną żywność. W hipermarketach w czasie mrozów klientów jest mniej, bo ludzie nie wychodzą z ...
2006-01-24 Soft drinks
Branża spożywcza przeznacza niewiele na R&D
Europejski Przemysł spożywczy zajmuje końcowe miejsca w rankingu branż inwestujących w badania i rozwój (R&D) - wynika z corocznego raportu Komisji Europejskiej (KE). Relatywnie niskie wydatki na badania kontrastują z wielkością sektora spożywczego ...
2006-01-18 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
[9]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [6]
› kiedykolwiek [164]
działy
› zagranica [57]
› handel [45]
› promocje i PR [14]
› innowacje i nowości [9]
› makroekonomia [6]
› dostawcy [4]
› inwestycje [3]
› akwizycje i fuzje [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [5]
› Lidl [4]
› Carrefour [3]
› Nestle [3]
› E.Leclerc [2]
› Makro Cash & Carry [2]
› Nutricia Polska [2]
› Tesco [2]
› ZM Henryk Kania [2]
› Abramczyk [1]
› Aldi [1]
› Anita [1]
› Auchan [1]
› Bakalland [1]
› Dr.Oetker [1]
› Eurocash [1]
› Frito Lay [1]
› FRoSTA [1]
› Grupa Maspex [1]
› Hoop Polska [1]
› Hortex [1]
› Indykpol [1]
› Netto [1]
› POLOmarket [1]
› Prima Poland [1]
› Pyszne.pl [1]
› Selgros Cash&Carry [1]
› Sokołów [1]
› Wawel [1]
› WSP Społem Kielce [1]
› ZPH Barbara Ewa Reimschussl [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› mleko [117]
› inne produkty [115]
› owoce i warzywa [105]
› napoje bezalkoholowe [92]
› alkohol [79]
› kawa i herbata [54]
marki
› Henryk Kania [2]
› Winiary [2]
› Actimel [1]
› Ba! [1]
› Berlinki [1]
› E.Wedel [1]
› Fine Food [1]
› Jacobs [1]
› Jupik [1]
› Kamis [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lay's [1]
› Majonez Kielecki [1]
› Makro [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Paola [1]
› Prima [1]
› Princessa [1]
› Prymat [1]
› Sokołów [1]
› Solidarność [1]
› Sunbites [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA