KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mięso i ryby
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 980
Pandemia nie przerwała wzrostu polskiego eksportu
W 2020 r. kontynuowana była wzrostowa tendencja w eksporcie towarów rolno-spożywczych z Polski - od 2004 r. jego wartość wzrosła ponad 6-krotnie. W 2020 r. sprzedaż artykułów rolno-spożywczych za granicę ...
2021-02-22 Soft drinks
Pandemia nie przerwała wzrostu polskiego eksportu
×
W styczniu najbardziej potaniało Pieczywo i Nabiał
Jak wynika z ogólnopolskiego monitoringu blisko 30 tys. cen ze stycznia tego i ubiegłego roku, największy wzrost odnotowały Produkty sypkie - 10,4%. Potem były tzw. Inne produkty - 7,5%, a za ...
2021-02-22 Soft drinks
Przetwórcy mięsa i mleka będą poszerzać ofertę produktów roślinnych
Roślinne alternatywy produktów odzwierzęcych weszły już do mainstreamu i coraz częściej trafiają do koszyków zakupowych. Część konsumentów całkowicie odchodzi od produktów odzwierzęcych, ale znacznie większa grupa ogranicza ich spożycie lub ma ...
2021-02-19 Soft drinks
Lidl zwiększa sprzedaż polskich produktów za granicą
W 2020 roku wartość sprzedanego do innych krajów mięsa, wędlin oraz nabiału za pośrednictwem sieci Lidl Polska wyniosła blisko 1,5 mld PLN. W ubiegłym roku sieć sprzedała wędliny od polskich ...
2021-02-17 Soft drinks
firmy:
Lidl
Trudne czasy dla branży drobiarskiej
Pandemia COVID-19 oraz grypa ptaków były dwoma mocnymi ciosami dla producentów oraz hodowców drobiu. Nowy rok przynosi jednak kolejne problemy sektora, ponieważ branża musi zmagać się z najwyższymi od sześciu lat ...
2021-02-16 Food & drinks
Trudne czasy dla branży drobiarskiej
×
Ponad 80% Polaków kupuje mrożone dania mięsne
Producent drobiu, firma SuperDrob, we współpracy z Centrum Badawczo-Rozwojowym BioStat, zbadał stosunek Polaków do mięsnych produktów mrożonych. Badania wykazały, że ponad 80% konsumentów sięga po tego typu dania. Pandemia zmieniła ...
2021-02-02 Food & drinks
firmy:
Lidl
,
SuperDrob
marki:
Fast Good
Jak zmieniło się życie dzieci podczas izolacji
Nestlé i Polski Związek Lekkiej Atletyki przedstawiają raport "Aktywność fizyczna i żywienie dzieci w czasie pandemii", zrealizowany w ramach programu "Lekkoatletyka dla każdego!". Dzieci biorące udział w programie "Lekkoatletyka dla ...
2021-01-29 Soft drinks
firmy:
Nestle
Jak zmieniło się życie dzieci podczas izolacji
×
Polacy zmieniają nawyki zakupowe – analiza Listonic
Z analizy list zakupowych Polaków, przeprowadzonej przez Listonic, na początku roku konsumenci częściej sięgają m.in. po zdrową żywność, zamienniki mięsa, owoce i warzywa. Jest to trend wzrostowy, który rozpoczął się pod ...
2021-01-27 Soft drinks
Zmiany cen w polskich sklepach
Jak wynika z raportu, przygotowanego przez Hiper-Com Poland i UCE RESEARCH na podstawie monitoringu ponad 620 tys. cen, w 2020 r. w porównaniu do 2019 roku zanotowano wzrosty cen w 4 ...
2021-01-26 Soft drinks
Jak branża spożywcza odczuje Brexit?
Wyjście Wielkiej Brytanii ze Unii Europejskiej może oznaczać straty dla wielu polskich eksporterów, w tym m.in. z branży spożywczej. Każde 10% ewentualnego spadku sprzedaży żywności na rynek brytyjski oznacza w praktyce ...
2021-01-26 Soft drinks
Ryby z Bałtyku bardziej cenione poza Polską
Statystyczny Polak zjada rocznie ok. 14,5 kg ryb, czyli nawet trzykrotnie mniej niż mieszkańcy krajów śródziemnomorskich. Rzadko sięgamy po ryby z Bałtyku. Rodzime gatunki, takie jak śledź, szprot, flądra, łosoś, turbot ...
2021-01-19 Food & drinks
Ceny żywności w 2021 roku mają nadal rosnąć
Inflacja w 2021 roku będzie niższa niż w 2020. Wpływ na to będzie miało spowolnienie wzrostu cen żywności wobec minionych kilkunastu miesięcy, choć opłata cukrowa i podatek od sprzedaży detalicznej mogą ...
2021-01-05 Soft drinks
Polacy doceniają jakość drobiu
Spożycie drobiu w Polsce rośnie od kilkunastu lat. Statystyczny Polak zjada około 30 kg mięsa drobiowego rocznie, podczas gdy unijna średnia wynosi 24 kg. Najchętniej kupowanym rodzajem mięsa jest kurczak. Zaspokaja ...
2020-12-02 Food & drinks
Polacy doceniają jakość drobiu
×
Łosoś norweski – ulubiona ryba Polaków
Norwegia w 2019 roku wyeksportowała ponad milion ton łososia, co odpowiada 14 milionom posiłków przyrządzonych z tej ryby każdego dnia. W polskich domach spośród norweskich ryb najczęściej gości właśnie łosoś norweski ...
2020-11-06 Food & drinks
Gigantyczne straty eksportowe polskiego drobiarstwa
Przez pierwsze siedem miesięcy tego roku polskie firmy drobiarskie straciły 675 mln PLN na samym eksporcie - wynika z szacunków Krajowej Izby Producentów Drobiu i Pasz. Jeśli sprawdzą się prognozy Izby ...
2020-10-13 Food & drinks
Rekordowa produkcja mięsa kaczego w Polsce
W pierwszym półroczu 2020 roku doszło do bezprecedensowej sytuacji w produkcji mięsa kaczego w Polsce. Wbrew tendencjom europejskim, gdzie produkcja spadała, w naszym kraju zanotowaliśmy istotne wzrosty, które doprowadziły do tego ...
2020-10-13 Food & drinks
Co dziesiąty Polak nie je mięsa
Według raportu "Jak odżywiają się Polacy? Kukuła Healthy Food 2020" już 10% Polaków między 18, a 65 rokiem życia jest wegetarianami, a 4% weganami. Kolejne 10% planuje wypróbować dietę wegetariańską jeszcze ...
2020-09-24 Food & drinks
firmy:
Kukuła Healthy Food
Polski eksport artykułów rolno-spożywczych bije rekordy
Zgodnie z danymi Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa wartość polskiego eksportu artykułu rolno-spożywczych zwiększyła się w II kw. 2020 r. o 3,7% r/r wobec wzrostu o 10,6% w I kw. Tym samym ...
2020-09-11 Soft drinks
Spadają ceny wieprzowiny w handlu
Z raportu agencji badawczej Hiper-Com Poland i serwisu DING.pl wynika, że w wakacje wieprzowina w sklepach znacznie potaniała. Eksperci podkreślają, że to efekt epidemii ASF i zawirowań na światowych rynkach, głównie ...
2020-09-02 Food & drinks
Większość Polaków chce zwiększyć spożycie ryb i owoców morza
Norweska Rada ds. Ryb i Owoców Morza każdego roku przeprowadza badania na 25 rynkach, w tym również w Polsce, dzięki którym pozyskuje informacje o nawykach żywieniowych konsumentów. Tegoroczne wyniki pokazują ...
2020-08-24 Food & drinks
Większość Polaków chce zwiększyć spożycie ryb i owoców morza
×
[1]
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
[49]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [5]
› ostatni rok [22]
› kiedykolwiek [980]
działy
› zagranica [345]
› handel [150]
› promocje i PR [101]
› inwestycje [67]
› innowacje i nowości [65]
› akwizycje i fuzje [51]
› makroekonomia [31]
› dostawcy [11]
firmy produkcyjne i handlowe
› ZM Henryk Kania [22]
› Tarczyński [13]
› Biedronka [12]
› Lidl [11]
› ZM Silesia [8]
› SuperDrob [7]
› Animex [6]
› FRoSTA [6]
› Indykpol [6]
› Carrefour [5]
› Drosed [5]
› Tesco [5]
› Graal [4]
› Makarony Polskie [4]
› Nestle [4]
› PKM Duda [4]
› Sokołów [4]
› Cedrob [3]
› Gobarto [3]
› Grupa Maspex [3]
› Hortex [3]
› JBB [3]
› Makro Cash & Carry [3]
› Nutricia Polska [3]
› Pamapol [3]
› Ajinomoto [2]
› BRF Foods [2]
› Cargill [2]
› Ed Red [2]
› E.Leclerc [2]
› Frisco.pl [2]
› Global Fish [2]
› Konspol [2]
› Kraft Foods [2]
› Kraft Heinz [2]
› MHP [2]
› Mlekovita [2]
› Organic Farma Zdrowia [2]
› Pyszne.pl [2]
› Seko [2]
› Żabka [2]
› ZM Olewnik [2]
› Abramczyk [1]
› Agro Provimi [1]
› Agros-Nova [1]
› Agrovita [1]
› Aldi [1]
› Alma [1]
› Anita [1]
› A.pl [1]
› Auchan [1]
› Avallon [1]
› Bakalland [1]
› Bakoma [1]
› Barbora [1]
› Beyond Meat [1]
› Coca-Cola [1]
› Da Grasso [1]
› Danone [1]
› Dr.Oetker [1]
› Dun & Bradstreet [1]
› Eurocash [1]
› Fermy Drobiu Woźniak [1]
› Freshmarket [1]
› Frito Lay [1]
› Goodvalley [1]
› Hoop Polska [1]
› Hortino [1]
› Iberdigest [1]
› Ikon [1]
› Impossible Foods [1]
› Intermarche [1]
› Kukuła Healthy Food [1]
› LabFarm [1]
› Limito [1]
› Lisner [1]
› Lubella [1]
› Mieżdunarodnaja Gruppa [1]
› Mispol [1]
› Mokate [1]
› Mosso [1]
› MPPK Group [1]
› Netto [1]
› Nordis [1]
› Oerlemans [1]
› Pekpol [1]
› PHW Groupe [1]
› PKN Orlen [1]
› Plejady [1]
› Podravka [1]
› Polmlek [1]
› POLOmarket [1]
› Polska Meat [1]
› Prima Poland [1]
› Produkty Klasztorne [1]
› Profi [1]
› Ronzo [1]
› Sam Fisz [1]
› Selgros Cash&Carry [1]
› Shuanghui International [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [401]
› inne produkty [356]
› mleko [291]
› napoje bezalkoholowe [188]
› słodycze i przekąski [164]
› alkohol [128]
› kawa i herbata [81]
firmy marketingowe
› Duda Polska [1]
› Feeders [1]
› Media Group [1]
› Papaya Films [1]
› PR Hub [1]
› Red8 Advertising [1]
marki
› Tarczyński [11]
› Henryk Kania [10]
› Berlinki [3]
› Polanki [3]
› Ed Red [2]
› FRoSTA [2]
› Graal [2]
› JBB [2]
› Krakus [2]
› Łowicz [2]
› Maestro [2]
› Morliny [2]
› Pudliszki [2]
› Winiary [2]
› Actimel [1]
› Ba! [1]
› Bakoma [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› BoboVita [1]
› Cedrob [1]
› Cisowianka [1]
› Coca-Cola [1]
› Duda [1]
› E.Wedel [1]
› Fast Good [1]
› Fine Food [1]
› Jacobs [1]
› Jupik [1]
› Kamis [1]
› Kubuś [1]
› Kurczak Zagrodowy [1]
› Łaciate [1]
› Lay's [1]
› Loyd [1]
› Majonez Kielecki [1]
› Makro [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Mosso [1]
› Nordis [1]
› Oyakata [1]
› Pamapol [1]
› Paola [1]
› Polski Cukier [1]
› Prima [1]
› Princessa [1]
› Profi [1]
› Prymat [1]
› SamSmak [1]
› So food [1]
› Sokołów [1]
› Solidarność [1]
› Sorenti [1]
› Sunbites [1]
› YumYum [1]
› Zatecky [1]
› Z Kurnej Półki [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA