KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
zagranica
badania
Krajowa Unia Producentów Soków
Liczba wyszukanych artykułów: 7
Kampania KUPS z nominacją do nagrody SABRE
Kampania promocyjno-informacyjna Stowarzyszenia Krajowa Unia Producentów Soków pt. "Soki i musy - witaminy w SMART formie" realizowana w latach 2015-2018 została nominowana do nagrody Sabre Awards 2018 w kategorii Multi-Country Programme ...
2018-07-11 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Krajowa Unia Producentów Soków
,
Tymbark
,
Fleishman-Hillard
,
Hand Made
,
Havas Media
marki:
Tymbark
KUPS podsumowuje trzyletnią kampanię
Najnowsze badania pokazują, że Polacy piją coraz więcej soków, zarówno owocowych jak i warzywnych, a także jedzą więcej musów. Trzyletnia kampania promocyjna "Soki i musy - witaminy w SMART formie" uświadomiła ...
2017-10-20 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
KUPS podsumowuje trzyletnią kampanię
×
poprzedni
następny
AIJN rozpoczyna europejską kampanię promującą soki
Kampania "Fruit juice matters. Share the science. Celebrate the goodness" to program, którego celem jest edukacja na temat właściwości 100% soków owocowych. Kampania jest również odpowiedzią na problem niewystarczającego spożycia warzyw ...
2016-09-07 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
,
Michael Bridge Communication
Polska z najwyższym wzrostem konsumpcji soków
Z najnowszego raportu Europejskiego Stowarzyszenia Soków Owocowych (AIJN) wynika, że konsumpcja soków i nektarów w Polsce w 2015 roku wyniosła 757 mln litrów, a tym samym wzrosła o 8,3% w stosunku ...
2016-07-29 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Polska z najwyższym wzrostem konsumpcji soków
×
Różnice między deklarowanym, a faktycznym spożyciem soków
W środę w Warszawie odbyło się spotkanie międzynarodowego zespołu ekspertów, którzy analizowali trendy na rynku sokowniczym w 5 krajach objętych kampanią "Soki i musy - witaminy w wygodnej formie". Eksperci ...
2016-05-20 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Różnice między deklarowanym, a faktycznym spożyciem soków
×
Ruszyła kampania promująca soki i musy owocowo-warzywne
Rozpoczęła się nowa kampania promocyjno-informacyjna Stowarzyszenia Krajowa Unia Producentów Soków pod hasłem „Soki i musy – witaminy w SMART formie”. Działania promocyjne będą prowadzone równocześnie w ramach kampanii telewizyjnej, internetowej ...
2015-03-27 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Ruszyła kampania promująca soki i musy owocowo-warzywne
×
Podsumowanie kampanii "5 porcji warzyw, owoców lub soku"
Kampania "5 porcji warzyw, owoców lub soku" to ogólnokrajowy program edukacji żywieniowej podkreślający rolę warzyw i owoców w diecie, realizowany w ostatnich latach w Polsce i Rumunii. Kampania jest znana ...
2014-05-30 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [7]
działy
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [1]
› Tymbark [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [7]
› owoce i warzywa [6]
firmy marketingowe
› Fleishman-Hillard [1]
› Hand Made [1]
› Havas Media [1]
› Michael Bridge Communication [1]
marki
› Tymbark [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA