KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
badania
Carrefour
Liczba wyszukanych artykułów: 11
Carrefour chce dotrzeć do 10 milionów klientów
Carrefour Polska sfinalizował kolejny etap rozbudowy platformy lojalnościowej „Mój Carrefour”, dzięki której dotrze do ponad 10 milionów Polaków. Firma zamierza rozwijać ten projekt wspólnie ze swoimi dostawcami i partnerami biznesowymi, dostarczając ...
2024-08-01 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Konsumenci nie wierzą w obniżki cen w sklepach
Idąc za przykładem innych sieci sklepów, również Carrefour oraz Lewiatan informują o obniżeniu cen produktów spożywczych w związku z obniżką VAT. Klienci hiper- i supermarketów Carrefour w całej Polsce będą ...
2022-01-27 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Lewiatan
Butelki marki własnej Carrefour z coraz mniejszą ilością plastiku
Carrefour sukcesywnie zmniejsza, zarówno masę butelek z wodą marki własnej, jak i opakowań innych produktów sygnowanych marką własną. Dzięki temu udało się już zaoszczędzić 3,2 tony plastiku, podczas gdy w ramach ...
2021-05-10 Soft drinks
firmy:
Carrefour
marki:
Carrefour
Butelki marki własnej Carrefour z coraz mniejszą ilością plastiku
×
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
O tym, że kryzys klimatyczny jest ogromnym problemem, przekonanych jest 53% Polaków. Dodatkowo 45% zauważa pogarszający się stan środowiska w swoim miejscu zamieszkania - wynika z badań zrealizowanych przez agencję IQS ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
×
Koalicja na rzecz Rozwoju Rynku Żywności Bio
Koalicja na rzecz Rozwoju Rynku Żywności Bio, powołana pod patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, zainicjowana została przez instytucje, które łączy idea rozwoju rynku bio w Polsce. Jej członkami założycielami ...
2018-11-27 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Niedziele bez handlu nie obniżyły wyników sklepów
Wbrew wcześniejszym obawom zakaz niedzielnego handlu nie wpłynął na pogorszenie wyników finansowych największych sieci handlowych, a klienci powoli zmieniają przyzwyczajenia zakupowe. Według szacunków DNB Bank Polska, średnioroczna stopa wzrostu branży handlowej ...
2018-09-19 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Kaufland
,
Lidl
,
Tesco
Rekordowe wydatki reklamowe sieci handlowych
W II kwartale 2015 roku działające w Polsce sieci handlowe wydały na promocję ponad 308 mln PLN – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. To o około 24 mln więcej, niż ...
2015-08-12 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
,
Tesco
Wydatki reklamowe sieci handlowych wzrosły o 90 mln PLN
W I kwartale wydatki sieci handlowych na reklamę wyniosły 284 mln PLN. To o 50 mln PLN mniej niż w poprzednim kwartale, ale w ujęciu rocznym więcej o ponad 90 mln ...
2015-06-09 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
,
Tesco
Wydatki reklamowe sieci handlowych wzrosły o 90 mln PLN
×
Polacy ufają Biedronce i Lidlowi
Polacy najchętniej robią zakupy w Biedronce i Lidlu - wynika z najnowszego badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader's Digest. Zaufaniem darzymy również Tesco, Kaufland i Auchan. Wyniki badania European ...
2014-07-01 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Delikatesy Centrum
,
Kaufland
,
Lewiatan
,
Lidl
,
Netto
,
Piotr i Paweł
,
Real
,
Społem
,
Tesco
,
Żabka
Znaczny wzrost wydatków promocyjnych sieci handlowych
W 2012 r. hipermarkety i dyskonty cennikowo przeznaczyły na reklamę o 20% więcej niż rok wcześniej. Liderem pozostał Lidl, najmocniej wzrosły wydatki Biedronki i Kauflandu, a sporo spadły w przypadku Żabki ...
2013-02-04 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Kaufland
,
Lidl
,
Real
,
Tesco
,
Żabka
Superbrands Polska nagrodziło najsilniejsze marki
Podczas piątkowej Gali Finałowej w warszawskim hotelu Sheraton przedstawiciele najsilniejszych marek konsumenckich i biznesowych odebrali statuetki Superbrands 2012. Nagroda honorowa dla marki, która dzięki swojemu zaangażowaniu społecznemu zyskała uznanie w kraju ...
2012-05-29 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
KFC
,
Lidl
,
Mokate
,
Real
,
New Communications
marki:
Żywiec
,
Mokate
,
Muszynianka
,
Cisowianka
,
Mlekovita
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [11]
działy
› handel [9]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Carrefour [11]
› Biedronka [7]
› Lidl [7]
› Tesco [5]
› Auchan [3]
› Kaufland [3]
› Real [3]
› Lewiatan [2]
› Żabka [2]
› Alma [1]
› Delikatesy Centrum [1]
› KFC [1]
› Mokate [1]
› Netto [1]
› Piotr i Paweł [1]
› Społem [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [3]
› alkohol [2]
› owoce i warzywa [2]
› mleko [2]
› kawa i herbata [2]
› mięso i ryby [1]
› słodycze i przekąski [1]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› New Communications [1]
marki
› Carrefour [1]
› Cisowianka [1]
› Mlekovita [1]
› Mokate [1]
› Muszynianka [1]
› Żywiec [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA