KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
napoje bezalkoholowe
słodycze i przekąski
badania
dostawcy
Liczba wyszukanych artykułów: 17
Aspartam uznany za „potencjalnie” rakotwórczy, jednak można go nadal używać
Międzynarodowa Agencja Badań nad Rakiem (IARC), Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) oraz Wspólny Komitet Ekspertów ds. Dodatków do Żywności (JECFA) Organizacji Narodów Zjednoczonych ds. Wyżywienia i Rolnictwa opublikowały dziś oceny wpływu aspartamu ...
2023-07-14 Soft drinks
Europejskie trendy smaków według Kerry
Producent dodatków do żywności, firma Kerry, przygotował raport z "zestawieniem smaków" - czyli prognozą tegorocznych trendów smakowych na rynkach żywności oraz napojów w Europie. Raport koncentruje się na funkcjonalnych składnikach ...
2019-03-04 Soft drinks
Europejskie trendy smaków według Kerry
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Nestle zmienia filozofię projektowania opakowań
Nestle zmienia opakowania w sposób, który pozwala używać ich z łatwością każdej grupie wiekowej konsumentów. W 2009 roku koncern nawiązał współpracę z Uniwersytetem w Cambridge, gdzie w obszarze rozwoju produktu i ...
2012-01-25 Soft drinks
firmy:
Nestle
Nestle zmienia filozofię projektowania opakowań
×
Nowy konkurent dla sztucznych słodzików
Zatwierdzenie przez Komisję Europejską ekstraktu ze stewii zaostrzy konkurencję na rynku słodzików. Tradycyjnemu cukrowi jednak nie zagrozi - podaje Puls Biznesu. - Nowy, niekaloryczny słodzik pochodzenia naturalnego, 300 razy słodszy ...
2011-11-24 Soft drinks
KE dopuszcza stewię na europejski rynek
Komisja Europejska dopuściła bezkaloryczny słodzik na bazie stewii do użytku w produktach spożywczych i napojach na terenie Unii Europejskiej. - Decyzja ta pozwoli konsumentom na większy wybór produktów dostosowanych do ...
2011-11-14 Soft drinks
Branża spożywcza zaskoczona wzrostem cen cukru
Producenci cukru zaproponowali firmom spożywczym podpisywanie całorocznych umów na dostawy cukru w cenie 800 EUR za tonę. W ubiegłym roku cena wynosiła 500 EUR. Wzrost cen może uderzyć w branżę słodyczy ...
2011-07-22 Soft drinks
Komisja Europejska chce ograniczyć ilość barwników
Komisja Europejska (KE) chce obniżyć maksymalną dawkę barwnika o nazwie żółcień pomarańczowa (Sunset Yellow) w produktach spożywczych. Zgodnie z wynikami badań z 2007 r. składnik ten znajduje się na liście 6 ...
2011-06-20 Soft drinks
Sztuczne słodziki nie sprzyjają szczupłej sylwetce
Według najnowszych doniesień naukowych stosowanie sztucznych środków słodzących wcale nie sprzyja spadkowi wagi. Z badań przeprowadzonych przez uczonych z Purdue University w Indianie wynika, że osoby używające słodzików mogą być w ...
2008-02-12 Soft drinks
Nowoczesny zakład opakowaniowy Amcor
We wtorek wmurowany zostanie kamień węgielny pod budowę nowej fabryki koncernu Amcor, australijskiego potentata opakowań. Zakład, którego budowa będzie kosztowała 30 mln EUR, ma być najnowocześniejszy w Europie. Amcor jest światowym liderem ...
2007-12-04 Soft drinks
Nowe prawo dotyczące aromatów
Unia Europejska przygotowuje się do wprowadzenia rewolucyjnych zmian prawa dotyczącego aromatów spożywczych. Być może już w połowie przyszłego roku roku zacznie obowiązywać unijne rozporządzenie, które określi, jakie substancje aromatyczne będą mogły ...
2007-02-12 Soft drinks
Dobre perspektywy vendingu
- W życie wchodzi nowelizacja ustawy o bezpieczeństwie żywności, zgodnie z którą każda firma będzie musiała poinformować inspektorat sanitarny o liczbie posiadanych przez siebie automatów do sprzedaży - mówi Norbert Ciecierski ...
2007-02-05 Soft drinks
Koncerny będą wkrótce kusić zapachem
- Pod koniec przyszłego roku intensywny zapach czekolady lub pomarańczy w sklepie będzie oznaczać, że właśnie jesteś koło półki z Pepsi albo batonikami Mars, zapowiada "Metropol". - 2007 rok będzie rokiem walki ...
2006-11-03 Soft drinks
Ceny cukru systematycznie rosną
Koncerny cukrowe nie narzekają na brzydką pogodę. Mimo że producenci lodów i zimnych napojów kupują od nich mniej cukru, jego cena cały czas rośnie. - Pogoda zawsze ma wpływ na sprzedaż cukru ...
2006-06-12 Soft drinks
Eksporterzy korzystają z droższego cukru
Cukier na rynku światowym jest coraz droższy. Producenci słodyczy, dżemów i napojów, którzy muszą kupować cukier w krajach Unii liczą, że dalsze podwyżki jego cen ułatwią im konkurencję poza Wspólnotą. W UE ...
2006-05-11 Soft drinks
Aspartam jest bezpieczny
Europejscy naukowcy dowodzą, że popularny środek słodzący nie powoduje nowotworów. To odpowiedź na badania sugerujące, że aspartam jest szkodliwy dla zdrowia. Europejskie Biuro Bezpieczeństwa Żywności (EFSA) potrzebowało ponad pół roku na sprawdzenie ...
2006-05-09 Soft drinks
Pierwsze firmy z ISO 22000: 2005
Komitet Techniczny ISO opublikował 1 września 2005 roku normę ISO 22000: 2005. To nowa norma przeznaczona dla producentów żywności i firm z nimi współpracujących oraz mających jakikolwiek związek z przygotowywaniem produktów ...
2006-03-20 Soft drinks
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [17]
działy
› zagranica [6]
› innowacje i nowości [5]
› inwestycje [4]
› promocje i PR [2]
› akwizycje i fuzje [1]
› handel [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [12]
› owoce i warzywa [10]
› kawa i herbata [9]
› alkohol [8]
› mleko [8]
› mięso i ryby [4]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA