KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
owoce i warzywa
mięso i ryby
badania
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 92
Wzrosła średnia cena koszyka zakupowego
Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency we wrześniu 2024 roku średnia cena koszyka zakupowego wzrosła o 25 zł w skali miesiąca i 24 ...
2024-10-23 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
E.Leclerc
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
POLOmarket
,
Selgros Cash&Carry
Wzrosła średnia cena koszyka zakupowego
×
Grupa Blix i NIQ ogłosili zwycięzców Euro 2024
W czasie Mistrzostw Europy w piłce nożnej wielu konsumentów stawia na podobne rozwiązania. Zdecydowanymi wygranymi Euro 2024 będą dyskonty i supermarkety. To właśnie do tych sklepów uda się w tym czasie ...
2024-06-14 Soft drinks
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
Tuż przed Wielkanocą Carrefour Polska sprawdził co gości na talerzach Polaków. Badanie zostało przeprowadzone w oparciu o dane paragonowe z dwóch, przedświątecznych tygodni ubiegłego roku i dotyczyło majonezu, ćwikły, wyrobów cukierniczych ...
2024-03-27 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Nestle
,
WSP Społem Kielce
marki:
Majonez Kielecki
,
Winiary
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
×
Klienci rzadziej odwiedzają sklepy małoformatowe
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w październiku 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2,9% wyższa niż przed rokiem, a liczba transakcji spadła ...
2023-11-22 Soft drinks
Polacy potrzebują inspiracji do dań bez mięsa
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez instytut badawczy IQS na zlecenie MAX Premium Burgers, Polacy coraz częściej planują wyeliminować mięso ze swojej diety. Co czwarta Polka i prawie co piąty Polak ...
2023-08-24 Soft drinks
Polacy wciąż chętnie kupują na straganach
Przedsiębiorcy handlujący na straganach i targowiskach ostatnio lepiej regulują swoje zobowiązania w bankach i u dostawców. Od maja 2022 do maja 2023 suma ich nieopłaconych w terminie zobowiązań zwiększyła się mniej ...
2023-07-26 Soft drinks
Polacy wciąż chętnie kupują na straganach
×
Najpopularniejsze miejscowości turystyczne według Biedronki
Darłowo, Łeba i Mielno – te trzy miejscowości łączą nie tylko piękne plaże, ale też zainteresowanie Polaków w okresie wakacyjnym. Właśnie te miasta okazały się również najpopularniejsze wśród klientów Biedronki, bo ...
2023-07-21 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Najpopularniejsze miejscowości turystyczne według Biedronki
×
Biedronka zdradza, co Polacy wrzucają na ruszt
Analitycy Biedronki sprawdzili dane z tygodnia poprzedzającego majówkę oraz dzień 2 maja, kiedy sklepy są otwarte dla klientów i porównali je ze zwykłym tygodniem w roku w podobnym okresie. Jakie przysmaki ...
2023-04-26 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Ceny w sklepach wyższe o 24%
Analiza ponad 88 tys. cen w Polsce pokazuje, że w marcu w sklepach było drożej średnio o blisko 24% niż rok wcześniej. Największy wzrost odnotowały karmy dla zwierząt, bo o przeszło ...
2023-04-12 Soft drinks
Styczeń kolejnym miesiącem z dwucyfrowymi wzrostami cen
W styczniu 2023 r. codzienne zakupy w sklepach były średnio o 20% droższe niż w analogicznym okresie rok temu. Kolejny miesiąc z rzędu zanotowano też dwucyfrowe wzrosty we wszystkich kategoriach produktowych ...
2023-02-09 Soft drinks
Ile osób próbowało zrezygnować z mięsa?
Co drugi Polak przynajmniej raz w życiu próbował zrezygnować z jedzenia mięsa i przejść na dietę wegetariańską bądź wegańską - wynika z badań agencji badawczej Insight Lab, przeprowadzonych na zlecenie Pyszne.pl ...
2023-01-24 Food & drinks
firmy:
Pyszne.pl
Rosną koszty codziennych zakupów
W grudniu 2022 r. zakupy były droższe średnio o blisko 25% niż rok wcześniej - wynika z najnowszego "Indeksu cen w sklepach detalicznych". Zdrożały wszystkie z 12 kategorii produktów - średnio ...
2023-01-10 Soft drinks
Prognozy wzrostu cen w 2023 r.
Zdaniem ekspertów, widoczne w ostatnich miesiącach podwyżki cen w sklepach nie były jeszcze szczytem drożyzny. Niektóre prognozy mówią o inflacji wynoszącej nawet 20% w lutym 2023 roku. Najbardziej mogą iść w ...
2023-01-03 Soft drinks
Zakupy świąteczne będą dużo droższe
Według danych pozyskanych z blisko 41 tys. sklepów detalicznych, w listopadzie br. codzienne zakupy były droższe średnio o 25,8% niż rok temu, czyli nieco mniej niż miesiąc wcześniej, gdy zanotowano 26,1% ...
2022-12-12 Soft drinks
Ponad 44% Polaków zwraca uwagę na cenę produktów spożywczych
W obliczu wysokiej inflacji, w poszukiwaniu stabilności finansowej, konsumenci zmieniają swoje preferencje zakupowe, dotyczące artykułów spożywczych. Chętniej korzystają z promocji i szukają tańszych zamienników. Na jakich kategoriach produktowych najczęściej oszczędzają Polacy ...
2022-11-03 Soft drinks
firmy:
Barbora
Zakupy we wrześniu droższe o 24% niż rok temu
We wrześniu zakupy w sklepach były droższe rdr. średnio o 24%, na co wskazuje analiza blisko 40 tys. cen detalicznych. Podwyżki widoczne są we wszystkich dwunastu badanych kategoriach, a w jedenastu ...
2022-10-10 Soft drinks
Polacy szukają w dyskontach tańszych produktów
Ponad jedna trzecia konsumentów w Polsce szuka w dyskontach promocji na mięso, 29% liczy na olej, masło i margarynę w promocji, a tańszego cukru czy mąki poszukuje 27% Polaków - wynika ...
2022-09-14 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
W lipcu ceny wzrosły średnio o ponad 18%
Analiza ponad 31 tys. cen detalicznych wykazała, że w lipcu zakupy w sklepach były droższe średnio o 18,6% niż rok wcześniej. Zdrożały wszystkie monitorowane kategorie, a najmocniej art. tłuszczowe - o ...
2022-08-10 Soft drinks
GfK zbadał popularność roślinnej diety
W okresie od kwietnia 2021 r. do marca 2022 r. po roślinne zmienniki mięsa i nabiału sięgnęło niemal 6 mln polskich gospodarstw domowych. Już dla ponad połowy nabywców najważniejszym kryterium wyboru ...
2022-08-08 Soft drinks
Ile Polacy wydają na grillowanie?
Jak wynika z badania UCE Research i Grupy Blix, niemal 40% Polaków jednorazowo wydaje średnio od 50 do 100 zł na produkty spożywcze potrzebne do grillowania. Jednocześnie niemal 90% badanych robi ...
2022-06-15 Soft drinks
Ile Polacy wydają na grillowanie?
×
1
|
2
|
3
|
4
|
5
[5]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [4]
› kiedykolwiek [92]
działy
› zagranica [11]
› inwestycje [5]
› promocje i PR [5]
› makroekonomia [5]
› innowacje i nowości [2]
› akwizycje i fuzje [1]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [6]
› Carrefour [5]
› Lidl [4]
› Tesco [2]
› Abramczyk [1]
› Aldi [1]
› Alma [1]
› Anita [1]
› Auchan [1]
› Barbora [1]
› Dr.Oetker [1]
› E.Leclerc [1]
› Eurocash [1]
› Freshmarket [1]
› Frisco.pl [1]
› FRoSTA [1]
› Grupa Maspex [1]
› Hortex [1]
› Intermarche [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Nestle [1]
› Netto [1]
› POLOmarket [1]
› Produkty Klasztorne [1]
› Pyszne.pl [1]
› Selgros Cash&Carry [1]
› Wawel [1]
› WSP Społem Kielce [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [61]
› mleko [50]
› napoje bezalkoholowe [44]
› słodycze i przekąski [30]
› alkohol [27]
› kawa i herbata [14]
marki
› Majonez Kielecki [1]
› Winiary [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA