KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mięso i ryby
badania
handel
Lidl
Liczba wyszukanych artykułów: 8
Polacy szukają w dyskontach tańszych produktów
Ponad jedna trzecia konsumentów w Polsce szuka w dyskontach promocji na mięso, 29% liczy na olej, masło i margarynę w promocji, a tańszego cukru czy mąki poszukuje 27% Polaków - wynika ...
2022-09-14 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Ceny mleka, jaj i drobiu mogą nadal rosnąć
- Największy wzrost cen w Polsce mamy już za sobą, lub właśnie przechodzimy przez ten etap. Są jednak kategorie produktów, których ceny mogą jeszcze wzrosnąć - przewiduje Prezes Lidl Polska, Włodzimierz ...
2022-08-19 Soft drinks
firmy:
Lidl
Lidl zwiększa sprzedaż polskich produktów za granicą
W 2020 roku wartość sprzedanego do innych krajów mięsa, wędlin oraz nabiału za pośrednictwem sieci Lidl Polska wyniosła blisko 1,5 mld PLN. W ubiegłym roku sieć sprzedała wędliny od polskich ...
2021-02-17 Soft drinks
firmy:
Lidl
Lidl zwiększył eksport polskich produktów
Lidl Polska od początku swojej działalności podkreśla istotną rolę polskich dostawców w handlu detalicznym. Sprzedaż artykułów spożywczych od polskich producentów stanowi ponad 70% obrotu firmy Lidl Polska. Dzięki współpracy z ...
2020-04-29 Soft drinks
firmy:
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
O tym, że kryzys klimatyczny jest ogromnym problemem, przekonanych jest 53% Polaków. Dodatkowo 45% zauważa pogarszający się stan środowiska w swoim miejscu zamieszkania - wynika z badań zrealizowanych przez agencję IQS ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
×
Badania zakupów spożywczych online
Zakupy spożywcze przez internet to aktywność, która na stałe wpisała się w wirtualne zachowania Polaków - pokazuje badanie IRCenter. Ponad połowa osób kupujących artykuły spożywcze online robi to regularnie co najmniej ...
2016-10-03 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
,
Tesco
Polacy sięgają po luksusuwą żywność raz w miesiącu
Większość Polaków kupuje luksusową żywność raz na miesiąc lub rzadziej. Konsumentów odstrasza potencjalna cena produktów (77%), ograniczona dostępność (21%) oraz niewiedza na temat ich przygotowywania (17%). - wynika z badań przeprowadzonych ...
2015-11-10 Soft drinks
firmy:
Lidl
Jubileuszowa edycja nagród Superbrands
Po raz 9. rozdano Statuetki Superbrands, nagradzając przedstawicieli 46 najsilniejszych marek. Laureaci odebrali 23 statuetki Superbrands, przyznawane najsilniejszym markom konsumenckim oraz 7 statuetek Business Superbrands dla marek korporacyjnych i B2B ...
2014-05-29 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Da Grasso
,
Lidl
,
Mokate
,
Tesco
marki:
Polski Cukier
,
Morliny
,
Loyd
,
Krakus
,
Cisowianka
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [8]
działy
› promocje i PR [2]
› zagranica [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [4]
› Carrefour [2]
› Tesco [2]
› Aldi [1]
› Da Grasso [1]
› Mokate [1]
› Netto [1]
kategorie rynkowe
› mleko [5]
› napoje bezalkoholowe [3]
› owoce i warzywa [3]
› alkohol [2]
› kawa i herbata [2]
› słodycze i przekąski [2]
› inne produkty [2]
marki
› Cisowianka [1]
› Krakus [1]
› Loyd [1]
› Morliny [1]
› Polski Cukier [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA