KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
innowacje i nowości
badania
handel
inne produkty
Liczba wyszukanych artykułów: 6
Dwucyfrowy wzrost przychodów Makaronów Polskich
Spółka Makarony Polskie opublikowała wyniki finansowe za rok obrotowy 2020. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły 187,2 mln PLN, co oznacza wzrost całkowitej sprzedaży o 13% w porównaniu do 2019 r. Zysk ...
2021-04-16 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
Makarony Polskie
Więcej produktów marki własnej w sieci stacji MOYA
Anwim S.A., właściciel sieci stacji paliw MOYA, rozwija ofertę produktów marki własnej. Do napojów energetyzujących MOYA Energia, gazowanej i niegazowanej wody MOYA, płynów do spryskiwaczy, zawieszek zapachowych oraz zapalniczek, dochodzą batony ...
2021-01-07 Soft drinks
firmy:
Moya
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Tradycyjne smaki w sklepach Freshmarket
Od niedawna w sieci sklepów Freshmarket dostępne są produkty tradycyjne, w tym także seria Produktów Klasztornych, stworzone z myślą o zdrowym i smacznym jedzeniu. - Żywność tradycyjną na tle innych ...
2014-09-11 Soft drinks
firmy:
Freshmarket
,
Produkty Klasztorne
Tesco ponownie wprowadza do oferty produkty organiczne
Linia produktów Organic, którą sieć Tesco wprowadziła do oferty w 2008 r., a potem szybko wycofała ze sprzedaży, ponownie wchodzi do polskich sklepów sieci. Nowa linia Tesco Organic składa się z ...
2010-12-01 Soft drinks
Kolporter poszerza ofertę marek własnych
Według badań firmy Nielsen blisko połowa Polaków postrzega marki własne jako produkty o dobrej jakości, konkurencyjne cenowo wobec znanych marek i dlatego coraz chętniej je kupują. W czerwcu firma dystrybucyjna Kolporter ...
2010-06-09 Soft drinks
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [6]
działy
› inwestycje [2]
› promocje i PR [1]
› akwizycje i fuzje [1]
› dostawcy [1]
› makroekonomia [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [1]
› Freshmarket [1]
› Lidl [1]
› Makarony Polskie [1]
› Moya [1]
› Produkty Klasztorne [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [5]
› napoje bezalkoholowe [3]
› słodycze i przekąski [3]
› mięso i ryby [2]
› kawa i herbata [2]
› alkohol [1]
› mleko [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA