KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mleko
mięso i ryby
zagranica
innowacje i nowości
Liczba wyszukanych artykułów: 6
Transformacja proteinowa staje się faktem
W 2020 roku mieszkańcy ziemi zjedli 574 mln ton mięsa, owoców morza, nabiału i jaj - czyli prawie 75 kg na osobę. Ilość białka zwierzęcego wciąż rośnie, zwłaszcza na rynkach rozwijających ...
2021-04-09 Soft drinks
Transformacja proteinowa staje się faktem
×
Europejskie trendy smaków według Kerry
Producent dodatków do żywności, firma Kerry, przygotował raport z "zestawieniem smaków" - czyli prognozą tegorocznych trendów smakowych na rynkach żywności oraz napojów w Europie. Raport koncentruje się na funkcjonalnych składnikach ...
2019-03-04 Soft drinks
Europejskie trendy smaków według Kerry
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Kraft Foods skupi się na prostej żywności
- Produkty bazujące na "prostych" składnikach, będą trzonem portfolio Kraft Foods - zapowiada szef amerykańskiego koncernu. Firma niedawno wprowadziła w USA zmienioną linię serów w plastrach Kraft Singles, z których składu ...
2014-02-20 Soft drinks
firmy:
Kraft Foods
Podravka wchodzi w kolejny segment rynku
Kilka dni po opublikowaniu informacji na temat wprowadzenia na rynek makaronów pod marką Podravka, ujawniają się plany firmy dotyczące wejścia w kolejny segment. Tym razem chorwacka firma wprowadza na rynek ketchupy ...
2010-09-07 Soft drinks
firmy:
Podravka
Podravka wchodzi w kolejny segment rynku
×
Nowy typ folii lepiej zabezpieczy żywność
Choć tworzywa sztuczne są ciągle doskonalone, większość z nich ma dużą wadę - zbyt łatwo przepuszczają tlen, dwutlenek węgla, zapachy i aromaty. To powoduje utratę smaku, zapachu i w końcu psucie ...
2009-02-10 Soft drinks
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [6]
działy
› badania [5]
› dostawcy [3]
› inwestycje [1]
› promocje i PR [1]
› akwizycje i fuzje [1]
› handel [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Kraft Foods [1]
› Podravka [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [5]
› napoje bezalkoholowe [4]
› inne produkty [4]
› alkohol [3]
› kawa i herbata [2]
› słodycze i przekąski [2]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA