KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
słodycze i przekąski
mleko
innowacje i nowości
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 18
Carrefour oferuje ponad 350 rodzajów lodów
Carrefour przygotował na nadchodzące wakacje wyjątkową ucztę dla fanów mrożonych przekąsek. W sklepowych lodówkach tej sieci na klientów czeka ponad 350 rodzajów lodów, w tym także produkty na wyłączność. Wśród nowości ...
2024-06-26 Food & drinks
firmy:
Carrefour
Carrefour oferuje ponad 350 rodzajów lodów
×
poprzedni
następny
Innowacje roku wg NielsenIQ
Firma badawcza NielsenIQ przygotowała raport o najlepszych innowacjach FMCG wprowadzonych na polski rynek w 2020 r. - Z badań przeprowadzonych w trakcie pandemii widzieliśmy, że otwartość polskich konsumentów na nowe ...
2021-06-16 Soft drinks
marki:
Tymbark
,
Żywiec Zdrój
,
Delma
,
Lech
,
Magnum
,
Starbucks
,
Knoppers
,
Lay's
,
Tarczyński
,
Delecta
,
Rajska Cytrusówka
Lotte Wedel o aktualnych trendach w branży lodów
Celebrowanie okazji i dostarczanie przyjemności, wyrafinowana przekąska, multisensoryczne doświadczenia. Lody z typowo letniego przysmaku stają się deserem nie tylko na upalne dni. - Na rynku coraz częściej pojawiają się lody ...
2021-06-09 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
marki:
Felix
,
E.Wedel
,
Ptasie Mleczko
Lotte Wedel o aktualnych trendach w branży lodów
×
poprzedni
następny
Lotte Wedel o branży lodowej
Pomimo trudnego sezonu lodowego w zeszłym roku, apetyt producentów na rozwój w tej kategorii nie maleje - nie jest to dziwne, biorąc pod uwagę fakt, że w Polsce charakteryzuje ją duży ...
2021-04-28 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
marki:
E.Wedel
Lotte Wedel o branży lodowej
×
Europejskie trendy smaków według Kerry
Producent dodatków do żywności, firma Kerry, przygotował raport z "zestawieniem smaków" - czyli prognozą tegorocznych trendów smakowych na rynkach żywności oraz napojów w Europie. Raport koncentruje się na funkcjonalnych składnikach ...
2019-03-04 Soft drinks
Europejskie trendy smaków według Kerry
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Dobry start sezonu lodowego
Początek sezonu lodowego zaczyna się już w marcu, jednak dopiero kilka tygodni później pogoda sprawiła, że sprzedaż mocno ruszyła. Według danych firmy PPL Koral sprzedaż lodów w majówkę wzrosła o 100% ...
2018-05-10 Soft drinks
firmy:
PPL Koral
Marka Bracia Koral podsumowuje sezon
W 2017 roku PPL Koral odnotowało rewelacyjne wyniki sprzedaży. Miniony sezon udowodnił, że poza ulubionymi, klasycznymi smakami lodów jak czekolada, truskawka, śmietanka czy wanilia konsumenci są otwarci na nowe, często nawet ...
2017-12-21 Food & drinks
firmy:
PPL Koral
marki:
Bracia Koral
Klienci Netto wybrali nowe produkty
W ofercie produktów Półka Zdrowa w sklepach Netto pojawiło się 48 nowych artykułów. Zostały wskazane przez klientów sieci jako te, które najbardziej chcieliby kupić w swoim ulubionym sklepie. - Badanie ...
2017-08-04 Soft drinks
firmy:
Netto
Spada spożycie lodów familijnych
Z nowych badań firmy Mintel wynika, że upodobania konsumentów na kluczowych rynkach Europy znacząco się zmieniają, a deklarowane spożycie klasycznych lodów familijnych w ostatnim roku istotnie spadło. Podczas gdy w ...
2017-07-10 Food & drinks
Spada spożycie lodów familijnych
×
Producenci chcą przekonać Polaków do wyższej konsumpcji lodów
Polacy spożywają tylko 4 l lodów rocznie. W Szwecji średnia konsumpcja jest trzy razy wyższa. Ulubionymi smakami w Polsce są tradycyjne waniliowo-śmietankowy, czekoladowy i truskawkowy. Producenci jednak poszerzają ofertę, żeby zwiększać ...
2016-04-07 Food & drinks
firmy:
Grycan
marki:
Grycan
Zwiększa się ilość wdrożeń produktów ze stewią
Europa odpowiada za ok. 25% wszystkich nowości z dodatkiem stewii. W latach 2008-12 globalna dynamika nowych produktów z jej użyciem wyniosła 400%, a licząc za okres 2011-12 aż 158% - informuje ...
2013-05-06 Soft drinks
Mniej nowych produktów na świecie
Sytuacja gospodarcza na świecie hamuje wprowadzanie na rynek nowych produktów, zwłaszcza w branży spożywczej. W I kwartale tego roku na półki sklepowe trafiło tylko 2,6 tys. nowych produktów spożywczych, co oznacza spadek ...
2009-06-19 Soft drinks
Produkty roku 2009
Firma badawcza TNS OBOP przedstawiła wynik nowej edycji badania 5.000 polskich konsumentów, którzy wybrali najlepsze ich zdaniem nowe produkty, które pojawiły się na rynku FMCG w ubiegłym roku. W ten sposób ...
2009-03-09 Soft drinks
Koncerny spożywcze wprowadzają zdrowe nowości
Coca-Cola wprowadza na polski rynek nową linię soków i nektarów marki Cappy. Koncern twierdzi, że są to produkty superzdrowe, bo zawierające w swoim składzie składniki fitoodżywcze, w tym flawonoidy. O flawonoidach głośno ...
2008-03-12 Soft drinks
Badania Nielsen: rosyjski rynek artykułów spożywczych w 2007 r.
W 2007 r. obrót detaliczny artykułami żywnościowymi w Rosji wzrósł o 13% w ujęciu wartościowym. Kluczowe czynniki determinujące rozwój rynku to: wygoda konsumenta, szerokość oferty i rosnące zainteresowanie rosyjskich konsumentów zdrową ...
2008-03-05 Russia & CIS
Konsumenci gubią się w gąszczu nowości
938 nowości reklamowano w ubiegłym roku w telewizji - wyliczyła krakowska agencja Demo Effective Launching. Ale to tylko część ubiegłorocznych debiutów. Wiele nowych produktów i usług omija przecież telewizję i walczy ...
2006-04-24 Soft drinks
Branża spożywcza przeznacza niewiele na R&D
Europejski Przemysł spożywczy zajmuje końcowe miejsca w rankingu branż inwestujących w badania i rozwój (R&D) - wynika z corocznego raportu Komisji Europejskiej (KE). Relatywnie niskie wydatki na badania kontrastują z wielkością sektora spożywczego ...
2006-01-18 Soft drinks
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [18]
działy
› zagranica [6]
› inwestycje [2]
› promocje i PR [2]
› dostawcy [2]
› handel [2]
› akwizycje i fuzje [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lotte Wedel [2]
› PPL Koral [2]
› Carrefour [1]
› Grycan [1]
› Netto [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [10]
› owoce i warzywa [8]
› inne produkty [8]
› alkohol [6]
› mięso i ryby [6]
› kawa i herbata [6]
marki
› E.Wedel [2]
› Bracia Koral [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› Felix [1]
› Grycan [1]
› Knoppers [1]
› Lay's [1]
› Lech [1]
› Magnum [1]
› Ptasie Mleczko [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyński [1]
› Tymbark [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA