KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
mleko
Liczba wyszukanych artykułów: 1100
Konsumenci wybrali Produkt Roku 2006
28 lutego poznaliśmy werdykt 5 000 polskich konsumentów, którzy wybrali najlepsze nowości, jakie pojawiły się na rynku FMCG w ciągu minionego roku. Program marketingowy, który w Europie Zachodniej znany jest od ...
2006-03-02 Soft drinks
Rynek żywności dla dzieci w Kazachstanie
Firma badawcza TNS GALLUP MEDIA ASIA przeprowadziła badania dotyczące rynku żywności dla dzieci w Kazachstanie. Badania objęły grupę 2500 respondentów powyżej 15 roku życia i były realizowane w 11 miastach kraju. Z ...
2006-02-17 Russia & CIS
Ser w Rosji może podrożeć o 15%
W efekcie wprowadzonych niedawno istotnych ograniczeń w imporcie żywności z Ukrainy, ceny niedrogich serów w Rosji mogą wzrosnąć o ponad 15%. Ukraina jest jednym z największych dostawców produktów mlecznych do Rosji. Według ekspertów ...
2006-02-17 Russia & CIS
Rośnie sprzedaż żywności dla dzieci
Od połowy lat 90. w Polsce spada liczba urodzin. Okazuje się jednak, że ta sytuacja nie odbija się negatywnie na wielkości sprzedaży producentów żywności. - To wynik przede wszystkim zwiększania się świadomości ...
2006-02-08 Food & drinks
Sytuacja branży mleczarskiej gorsza niż przed rokiem
Sytuacja ekonomiczna w mleczarstwie w 2005 roku była zdecydowanie gorsza niż rok wcześniej - poinformował wiceprezes Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich (KZSM) Waldemar Broś. Przyczyniły się do tego: kurs euro oraz spadek ...
2006-02-08 Food & drinks
Wielka Brytania największym rynkiem dla private labels
Mieszkańcy Wielkiej Brytanii są największymi zwolennikami produktów sprzedawanych pod markami prywatnymi sieci handlowych. Produkty te stanowią obecnie 35% sprzedaży pakowanych dóbr konsumpcyjnych. W ubiegłym roku przychody sieci handlowych uzyskane ze sprzedaży żywności ...
2006-02-02 Soft drinks
Polskie firmy na targach w Norymberdze
49 polskich firm weźmie udział w międzynarodowych targach produktów ekologicznych BioFach, które odbędą się w dniach 16-19 lutego br. w Norymberdze. Polska będzie w tym roku gospodarzem targów - tzw. "Krajem ...
2006-02-01 Soft drinks
Detaliści nie liczą na "becikowe"
Sejm zarezerwował w budżecie 610 mln PLN na tzw. becikowe. Posłowie chcą, aby te pieniądze rodziny wydały na produkty dla dzieci, jednak producenci tych towarów i handlowcy wcale nie oczekują boomu. Sieci ...
2006-01-27 Soft drinks
Polacy kupują coraz więcej żywności w sieci
Coraz więcej osób docenia możliwość zrobienia zakupów spożywczych przez internet - pisze Metropol. Usługę internetowych zakupów spożywczych oferuje m.in. sieć Piotr i Paweł w Warszawie, Poznaniu i Bydgoszczy. W stolicy zakupy ...
2006-01-26 Soft drinks
Semper wprowadzi więcej innowacji
Szwedzki producent żywności dla dzieci chce walczyć o większy udział w rosyjskim rynku. Drogą do tego celu ma być wprowadzenie do sprzedaży wielu innowacyjnych produktów. Firma chce zwiększać sprzedaż o 15-17% ...
2006-01-24 Russia & CIS
Rośnie znaczenie marki w segmencie serów żółtych
Sery żółte to w Polsce towar tradycyjnie sprzedawany zza lady, na wagę. Identyfikację z producentem czy marką utrudniało istnienie dużej liczby gatunków sera, do których konsument był przyzwyczajony. Prosił więc w ...
2006-01-19 Food & drinks
Dobry rok Mlekpolu
Spółdzielnia Mleczarska z Grajewa skupiła w 2005 r. 890 mln litrów mleka, o ok. 130 mln l więcej niż rok wcześniej. Przychody wzrosły do 1,5 mld PLN. Swoją pozycję na rynku wzmocniła ...
2006-01-18 Food & drinks
Branża spożywcza przeznacza niewiele na R&D
Europejski Przemysł spożywczy zajmuje końcowe miejsca w rankingu branż inwestujących w badania i rozwój (R&D) - wynika z corocznego raportu Komisji Europejskiej (KE). Relatywnie niskie wydatki na badania kontrastują z wielkością sektora spożywczego ...
2006-01-18 Soft drinks
Zła prasa psuje sprzedaż
Prawie połowa Polaków zrezygnowała kiedyś z zakupu produktu, bo zetknęła się ze negatywną opinią na jego temat w mediach - wynika z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP. Informacje o niskiej jakości wyrobu ...
2006-01-18 Soft drinks
Nagrody miesięcznika Mam dziecko
Magazyn dla rodziców Mam dziecko po raz trzeci przyznał nagrody w konkursie Superprodukt 2005. Produkty dla dzieci oceniało jury złożone ze specjalistów i rodziców oraz sami czytelnicy. W kategorii - artykuły spożywcze ...
2006-01-12 Soft drinks
II edycja Produktu Roku
6 stycznia TNS OBOP rozpoczął badanie marketingowe, które będzie uwieńczeniem II polskiej edycji programu marketingowego Produkt Roku. Wybór Konsumentów. Program tworzą dwa elementy: badanie opinii konsumentów, którzy wybierają najlepsze nowości, jakie pojawiły ...
2006-01-10 Soft drinks
Polska żywność znana w Europie
O blisko jedną piątą zwiększyły się w ubiegłym roku przychody ze sprzedaży polskiej żywności za granicę. Najwięcej pieczywa, mięsa i słodyczy sprzedaliśmy do krajów Unii. Według Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej eksport ...
2006-01-06 Soft drinks
Polacy o embargu na żywność
Większość Polaków (73%) uważa, że zamknięcie rosyjskiej granicy dla polskiej żywności jest działaniem o charakterze politycznym, skierowanym przeciwko Polsce, a nie porządkowo-sanitarnym - wynika z badania przeprowadzonego przez Centrum Badania Opinii ...
2005-12-28 Soft drinks
WBD prognozuje wzrost rynku soków i mleka
Rosyjski rynek soków w 2005 roku wzrośnie o 9% w porównaniu z ubiegłym rokiem, rynek przetworów mlecznych - o 4%, prognozuje rzecznik Wimm-Bill-Dann - Marina Kagan. Według danych przedstawionych przez przedstawiciela WBD, w ...
2005-12-28 Russia & CIS
Ranking najdroższych marek Rosji
Firma Interbrand Zintzmeyer & Lux AG po raz pierwszy obliczyła wartość rosyjskich brandów. Wśród pierwszych 40 najbardziej wartościowych marek znajduje się wielu przedstawicieli branży spożywczej. poz. marka ...
2005-11-25 Russia & CIS
[1]
45
|
46
|
47
|
48
|
49
|
50
|
51
|
52
|
53
|
54
|
55
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [4]
› ostatnie 3 miesiące [9]
› ostatni rok [26]
› kiedykolwiek [1100]
działy
› zagranica [329]
› handel [181]
› promocje i PR [123]
› inwestycje [93]
› innowacje i nowości [80]
› akwizycje i fuzje [58]
› dostawcy [32]
› makroekonomia [30]
firmy produkcyjne i handlowe
› Mlekovita [37]
› Mlekpol [31]
› Hochland [30]
› OSM Piątnica [29]
› PPL Koral [19]
› SM Spomlek [16]
› Lidl [13]
› Biedronka [12]
› Danone [12]
› Lotte Wedel [9]
› Polmlek [9]
› Unilever [9]
› Zott [9]
› Bakoma [8]
› Grycan [7]
› Nestle [6]
› OSM Łowicz [6]
› Carrefour [5]
› OSM Sierpc [5]
› Arla Foods [4]
› Coca-Cola [4]
› Muller [4]
› OSM Krasnystaw [4]
› Sertop [4]
› SM Ryki [4]
› Bongrain [3]
› Froneri [3]
› Lactalis [3]
› Netto [3]
› OSM Radomsko [3]
› PepsiCo [3]
› Tetra Pak [3]
› Wimm-Bill-Dann [3]
› Anita [2]
› Auchan [2]
› Bonano [2]
› Eurocash [2]
› Kaufland [2]
› Kraft Foods [2]
› Organic Farma Zdrowia [2]
› OSM Chojnice [2]
› Polish Dairy [2]
› Robico [2]
› abc [1]
› Achtyrskij Syrozawod [1]
› Aldi [1]
› Almarai Dairy [1]
› A.pl [1]
› Bacha [1]
› Barbora [1]
› Bartex [1]
› Baskin Robbins [1]
› Beyti [1]
› Cedrob [1]
› Ceko [1]
› Chi [1]
› Chobani [1]
› Danone-Unimilk [1]
› Delikatesy Centrum [1]
› Dino [1]
› DK Daugava [1]
› Dr.Oetker [1]
› Dubnomołoko [1]
› EcoNiva [1]
› EkoŁukta [1]
› E.Leclerc [1]
› Everli [1]
› FoodCare [1]
› Frisco.pl [1]
› FRoSTA [1]
› Gadiaczsyr [1]
› Galaktyka [1]
› Gemius [1]
› General Mills [1]
› GK Specjał [1]
› Grupa Maspex [1]
› Ice-Mastry [1]
› Intermarche [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Kaskat [1]
› KFC [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Konspol [1]
› Krajowa Unia Producentów Soków [1]
› Lodziarnie Firmowe [1]
› Makarony Polskie [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mlekoma [1]
› Mogol [1]
› Mokate [1]
› MSM Mońki [1]
› Nutricia Polska [1]
› O-I [1]
› Ornua [1]
› OSM Wart-Milk [1]
› Piratińskih Syrzawod [1]
› Podravka [1]
› POLOmarket [1]
› Prometem [1]
› Real [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [330]
› napoje bezalkoholowe [303]
› owoce i warzywa [302]
› słodycze i przekąski [302]
› mięso i ryby [291]
› alkohol [173]
› kawa i herbata [123]
firmy marketingowe
› Zenith [2]
› BrandLab [1]
› ClipShop [1]
› Grasp [1]
› Grey [1]
› Havas [1]
› JBcomm [1]
› K2 [1]
› Mediabrands Studios [1]
› MediaCom [1]
› Mindshare [1]
› MTR Media [1]
› NAV Agency [1]
› New Communications [1]
› On Board [1]
› On Board PR [1]
› PR Hub [1]
› PZL [1]
› Synertime [1]
› Universal McCann [1]
› VMLY&R [1]
› Walk [1]
marki
› E.Wedel [11]
› Hochland [11]
› Almette [9]
› Łaciate [9]
› Piątnica [9]
› Koral [7]
› Bracia Koral [6]
› Mlekovita [6]
› Grycan [5]
› Algida [4]
› Bakoma [4]
› Magnum [4]
› Monte [4]
› Nestle [4]
› Tymbark [4]
› Valbon [4]
› Galbani [3]
› Haagen Dazs [3]
› Mlekpol [3]
› Serenada [3]
› Zottarella [3]
› Activia [2]
› Anita [2]
› Ben & Jerry's [2]
› Big Milk [2]
› Coca-Cola [2]
› Danio [2]
› Dr.Oetker [2]
› Favita [2]
› Jacobs [2]
› Jogobella [2]
› Kaktus [2]
› Lay's [2]
› Milka [2]
› Milkana [2]
› Sertop [2]
› Smakija [2]
› Starbucks [2]
› Winiary [2]
› Zielona Budka [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› Actimel [1]
› Agusza [1]
› Apetina [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› Berlinki [1]
› Black [1]
› BoboVita [1]
› Carte d'Or [1]
› Chobani [1]
› Cisowianka [1]
› Czudo [1]
› Daim [1]
› Danissimo [1]
› Danone [1]
› Danonki [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› Fairlife [1]
› Felix [1]
› Fine Food [1]
› Finezja [1]
› Finlandia [1]
› Fitella [1]
› FRoSTA [1]
› Frugo [1]
› Hermio [1]
› Hollandia [1]
› Ice-Mastry [1]
› Kinder [1]
› Kit Kat [1]
› Knoppers [1]
› Kraft [1]
› Kubuś [1]
› Lech [1]
› Le Rustique [1]
› Lipton [1]
› Lubella [1]
› Lurpak [1]
› Mars [1]
› Milatte [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mój Ulubiony [1]
› Mokate [1]
› Muller [1]
› Muszynianka [1]
› NGine [1]
› Nogger [1]
› Old Poland [1]
› Oreo [1]
› Philadelphia [1]
› Piato [1]
› Pilos [1]
› President [1]
› Prostokwaszino [1]
› Ptasie Mleczko [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Riso [1]
› Robico [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA