KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
owoce i warzywa
napoje bezalkoholowe
innowacje i nowości
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 24
Whole Foods Market prognozuje trendy spożywcze na rok 2024
W corocznym raporcie dotyczącym prognoz detalicznych ogłoszono 10 trendów żywieniowych na rok 2024. Każdego roku, ponad 50 członków zespołu Whole Foods Market, w tym ekspertów kulinarnych, prognozuje trendy na podstawie doświadczeń ...
2023-12-12 Soft drinks
Kasia Nosowska zmienia dietę na roślinną
W portfolio marki Alpro (Danone) pojawiła się roślinna premiera - Alpro Psst!... to nie mlek*. Producent nowości podkreśla, że produkt może być przełomowy dla wielu konsumentw, bo nie jest mlekiem, ale ...
2022-05-16 Soft drinks
firmy:
Danone
,
Feeders
,
MediaCom
marki:
Alpro
Kasia Nosowska zmienia dietę na roślinną
×
poprzedni
następny
Innowacje roku wg NielsenIQ
Firma badawcza NielsenIQ przygotowała raport o najlepszych innowacjach FMCG wprowadzonych na polski rynek w 2020 r. - Z badań przeprowadzonych w trakcie pandemii widzieliśmy, że otwartość polskich konsumentów na nowe ...
2021-06-16 Soft drinks
marki:
Tymbark
,
Żywiec Zdrój
,
Delma
,
Lech
,
Magnum
,
Starbucks
,
Knoppers
,
Lay's
,
Tarczyński
,
Delecta
,
Rajska Cytrusówka
Transformacja proteinowa staje się faktem
W 2020 roku mieszkańcy ziemi zjedli 574 mln ton mięsa, owoców morza, nabiału i jaj - czyli prawie 75 kg na osobę. Ilość białka zwierzęcego wciąż rośnie, zwłaszcza na rynkach rozwijających ...
2021-04-09 Soft drinks
Transformacja proteinowa staje się faktem
×
Europejskie trendy smaków według Kerry
Producent dodatków do żywności, firma Kerry, przygotował raport z "zestawieniem smaków" - czyli prognozą tegorocznych trendów smakowych na rynkach żywności oraz napojów w Europie. Raport koncentruje się na funkcjonalnych składnikach ...
2019-03-04 Soft drinks
Europejskie trendy smaków według Kerry
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Trendy w branży napojowej na 2019 r.
Portal branżowy Beverage Daily przygotował zestawienie najważniejszych trendów, które mają kształtować rynek napojów bezalkoholowych w 2019 r. Zdaniem portalu, konsumenci mocniej troszczą się o zdrowie fizyczne i psychiczne, a jednocześnie są ...
2019-01-08 Soft drinks
Trendy w branży napojowej na 2019 r.
×
Lody pomogą pacjentom cierpiącym na brak apetytu
Zespół ekspertów DuPont Nutrition & Health z czołowym duńskim szpitalem i producentem lodów opracował linię odświeżających sorbetów. Pożywne produkty zostały stworzone z myślą o pacjentach szpitali, narażonych na ryzyko niedożywienia ...
2017-02-20 Soft drinks
firmy:
Aabybro Dairy
,
DuPont
Lody pomogą pacjentom cierpiącym na brak apetytu
×
FoodCare planuje nowe debiuty i nowości
- Na rynku spożywczym dominują silni gracze, systematycznie zwiększający przewagę wobec mniejszych konkurentów. Będąc jednym z największych producentów branży spożywczej, widzimy ogromny potencjał wzrostu w Polsce. Nieustannie wchodzimy w nowe segmenty ...
2013-07-17 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Nestle
marki:
NGine
,
Blow
,
Gellwe
,
Fitella
,
Black
Maspex podnosi prognozę przychodów
W tym roku przychody Grupy Maspex mogą wzrosnąć o ponad 5% i zbliżyć do 3 mld PLN - zapowiada prezes spółki, Krzysztof Pawiński. Spółka planuje kolejne akwizycje - podają Puls Biznesu ...
2012-07-16 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Tymbark
,
Life
Grupa Maspex zwiększyła przychody o 5%, zapowiada inwestycje
W 2011 roku przychody ze sprzedaży Grupy Maspex Wadowice osiągnęły poziom 2,66 mld PLN (wzrost o 5%). Firmie udało się zwiększyć sprzedaż na większości rynków, na których działa. Na 2012 rok ...
2012-03-05 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
Grupa Maspex zwiększyła przychody o 5%, zapowiada inwestycje
×
Świeżo wyciskane soki true fruits w szklanych butelkach O-I
Firma true fruits wprowadziła na rynek owocową innowację w postaci linii świeżo wyciskanych, niepasteryzowanych soków owocowych true fruits. Soki te są dostępne w szklanych butelkach o pojemności 400 ml, za których ...
2012-02-20 Soft drinks
firmy:
O-I
,
true fruits
Świeżo wyciskane soki true fruits w szklanych butelkach O-I
×
poprzedni
następny
KE dopuszcza stewię na europejski rynek
Komisja Europejska dopuściła bezkaloryczny słodzik na bazie stewii do użytku w produktach spożywczych i napojach na terenie Unii Europejskiej. - Decyzja ta pozwoli konsumentom na większy wybór produktów dostosowanych do ...
2011-11-14 Soft drinks
Wartość rynku produktów funkcjonalnych ma sięgnąć 4,8 mld PLN
Rynek funkcjonalnych produktów spożywczych w Polsce ma w tym roku osiągnąć wartość ponad 1,2 mld EUR, czyli 4,8 mld PLN. Sam segment napojów wzbogaconych o dodatki funkcjonalne będzie wart ok. 1,6 ...
2011-06-13 Soft drinks
Kolporter poszerza ofertę marek własnych
Według badań firmy Nielsen blisko połowa Polaków postrzega marki własne jako produkty o dobrej jakości, konkurencyjne cenowo wobec znanych marek i dlatego coraz chętniej je kupują. W czerwcu firma dystrybucyjna Kolporter ...
2010-06-09 Soft drinks
Nestle szykuje wiele nowości w segmencie lodów
Nestle Polska jako duży sukces ocenia wyniki osiągnięte w ubiegłym roku na rynku lodów. - Firma utrzymała pozycję lidera na rynku lodów gastronomicznych (źródło raport Rynek Gastronomiczny w Polsce 2008 rok ...
2009-04-30 Soft drinks
Nestle szykuje wiele nowości w segmencie lodów
×
poprzedni
następny
Produkty roku 2009
Firma badawcza TNS OBOP przedstawiła wynik nowej edycji badania 5.000 polskich konsumentów, którzy wybrali najlepsze ich zdaniem nowe produkty, które pojawiły się na rynku FMCG w ubiegłym roku. W ten sposób ...
2009-03-09 Soft drinks
Syropy Paola w wersji premium
Hoop Polska (Kofola-Hoop) rozszerza markę syropów Paola o linię premium. Paola Natura i Zdrowie to cztery warianty syropów z naturalnych soków owocowych wzbogaconych o witaminy i naturalne składniki. Syropy dostępne są w ...
2008-10-07 Soft drinks
Syropy Paola w wersji premium
×
Rynek wyrobów eko wart ponad 30 mld EUR
Od początku lat 90. rynek produktów ekologicznych rozwija się w tempie kilkunastu procent rocznie. Jego wartość szacowana jest na 31 mld euro, z tego połowa w Europie. Najwięcej na żywność ekologiczną wydają ...
2008-08-13 Soft drinks
Przyszłość należy do produktów funkcjonalnych
Zdaniem naukowców w 2010 r. nawet co czwarty kupowany artykuł żywnościowy będzie należał do grupy produktów funkcjonalnych. W samych Niemczech, wydatki na żywność w tym segmencie sięgają już 5,1 mld EUR ...
2008-05-16 Soft drinks
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [24]
działy
› zagranica [12]
› promocje i PR [4]
› dostawcy [4]
› inwestycje [3]
› handel [2]
› akwizycje i fuzje [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [2]
› Aabybro Dairy [1]
› Danone [1]
› DuPont [1]
› FoodCare [1]
› Nestle [1]
› O-I [1]
› true fruits [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [15]
› mleko [14]
› słodycze i przekąski [13]
› kawa i herbata [9]
› mięso i ryby [8]
› alkohol [5]
firmy marketingowe
› Feeders [1]
› MediaCom [1]
marki
› Tymbark [2]
› Alpro [1]
› Black [1]
› Blow [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› Fitella [1]
› Gellwe [1]
› Knoppers [1]
› Lay's [1]
› Lech [1]
› Life [1]
› Magnum [1]
› NGine [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyński [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA