KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mleko
kawa i herbata
napoje bezalkoholowe
Liczba wyszukanych artykułów: 207
Ceny żywności nieco spadły
Ceny żywności i napojów bezalkoholowych w ciągu lipca spadły o 1,4%, zaś inflacja w ujęciu rocznym wyniosła 3,5% - szacuje Departament Polityki Finansowej, Analiz i Statystyki Ministerstwa Finansów. W grupie żywność i ...
2009-08-05 Soft drinks
Ekologiczne produkty z Austrii na polskim rynku
Rynek ekologicznej żywności w Polsce budzi coraz większe zainteresowanie austriackich bioproducentówi. W maju pięciu wytwórców bioproduktów z Dolnej Austrii zaprezentuje swoją ofertę na forum branżowym Organic Marketing Forum w Warszawie. - ...
2009-05-18 Soft drinks
Polacy chętniej wracają do smaków dzieciństwa
Coraz więcej produktów, zwłaszcza z branży spożywczej, pozycjonuje się jako tradycyjne, przypominające dzieciństwo smakołyki - czytamy w portalu Brief.pl. - Polacy lubią kupować smaki z dzieciństwa, które kojarzą im się zazwyczaj ze ...
2009-05-07 Soft drinks
Letnia edycja akcji "Jedz smacznie i zdrowo"
Wkrótce rusza kolejna, letnia edycja akcji Nestle "Jedz smacznie i zdrowo". W zeszłym roku kampania spotkała się z bardzo dużym odzewem konsumentów. Eksperci żywieniowi Nestle odwiedzili 100 hipermarketów, w których 52 ...
2009-04-29 Soft drinks
Wyniki European Trusted Brands 2009
Już po raz dziewiąty europejscy konsumenci wybrali marki, które darzą największym zaufaniem. Tegoroczna edycja badania European Trusted Brands pokazała m.in., że wśród Europejczyków nieprzerwanie największym zaufaniem cieszą się marki Nokia i ...
2009-04-22 Soft drinks
Unilever: konkurs na najlepszy fotokomiks
Wystartował nowy konkurs firmy Unilever. Zabawa polega na stworzeniu własnego fotokomiksu z wykorzystaniem zdjęć z produktami koncernu. Zasady konkursu są bardzo proste. Wystarczy zaprojektować on-line własny fotokomiks za pomocą kreatora komiksów przygotowanego ...
2009-04-01 Soft drinks
Unilever: konkurs na najlepszy fotokomiks
×
Podróż z Chatą Polską
9 marca rusza wiosenna Loteria Chaty Polskiej - STARTUJ W EUROPEJSKĄ PODRÓŻ. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zrobić w dowolnej Chacie zakupy za 20 PLN i wysłać SMSa zgłoszeniowego. Na klientów ...
2009-03-11 Soft drinks
Produkty roku 2009
Firma badawcza TNS OBOP przedstawiła wynik nowej edycji badania 5.000 polskich konsumentów, którzy wybrali najlepsze ich zdaniem nowe produkty, które pojawiły się na rynku FMCG w ubiegłym roku. W ten sposób ...
2009-03-09 Soft drinks
Nestle zarabia w Polsce coraz więcej
Blisko 1,5 mld PLN wyniosły w pierwszym półroczu łączne przychody polskich spółek koncernu Nestle. Sprzedaż Nestle była w Polsce o 15% wyższa niż w ciągu sześciu miesięcy 2007 r. - Pierwsze półrocze ...
2008-08-08 Soft drinks
Wyższe wydatki na żywności dla dzieci
Według danych opublikowanych przez Nielsen, w ubiegłym roku łączny dochód ze sprzedaży mleka, dań gotowych, kaszki, soków oraz herbatek sięgnął 720 mln PLN. Do końca tego roku wartość rynku ma osiągnąć ...
2008-06-24 Soft drinks
Laureaci plebiscytu na Studencki Produkt Roku
W środę wieczorem rozstrzygnięto plebiscyt Studencki Produkt Roku 2008 i wręczono statuetki SPR. Studencki Produkt Roku to plebiscyt, w którym studenci wybierają ulubione produkty i marki. W tym roku głosowali, oddając ...
2008-06-13 Soft drinks
Najmocniejsze kategorie FMCG w Polsce
Wszystkie z 20 największych kategorii FMCG, badanych przez Nielsena, zwiększyły w ciągu ostatnich 12 miesięcy swą wartość. Najbardziej (o ponad 26%) wzrosła wartościowa sprzedaż jogurtów. W czołówce plasują się również ciastka, praliny ...
2008-05-20 Soft drinks
Vending w Polsce wart już 200 mln
W tym roku w urządzeniach sprzedających produkty żywnościowe Polacy wydadzą 10% więcej niż w 2007 r. - podaje firma badawcza Euromonitor International. Największy udział w ubiegłorocznej sprzedaży automatów miały napoje gorące (84,2 ...
2008-03-07 Soft drinks
Konsumenci wybrali najlepsze nowości rynku FMCG
28 lutego 2008 poznaliśmy werdykt polskich konsumentów, którzy wybrali najlepsze nowości, jakie pojawiły się na rynku FMCG w ciągu minionego roku. W ten sposób zakończyła się IV edycja programu "Produkt Roku". Na ...
2008-03-03 Soft drinks
Sztuczne słodziki nie sprzyjają szczupłej sylwetce
Według najnowszych doniesień naukowych stosowanie sztucznych środków słodzących wcale nie sprzyja spadkowi wagi. Z badań przeprowadzonych przez uczonych z Purdue University w Indianie wynika, że osoby używające słodzików mogą być w ...
2008-02-12 Soft drinks
Zmiany personalne w Nestle Polska
W związku z uaktualnieniem roli Dyrektora Komunikacji w Nestle, na rynku polskim rozdzielono Dział Zasobów Ludzkich i Komunikacji, a w jego miejsce powstały dwa oddzielne działy: Dział Komunikacji i Usług Marketingowych ...
2008-01-16 Soft drinks
Odchudzanie po europejsku
Komisja Europejska chce walczyć z otyłością. Firmy spożywcze mają trzy lata na wprowadzenie działań, które ułatwią konsumentom utratę zbędnej wagi. W dokumencie zwanym Białą Księgą KE wyjaśnia w jaki sposób wdrażać ...
2007-08-28 Soft drinks
Zmiany na Polagra Food 2007
Tegoroczna, 28. edycja targów odbędzie się w dniach 17-20 września. W tym roku impreza obejmie pięć salonów: gastronomii, wyrobów spożywczych i napojów, wyposażenia sklepów oraz win i alkoholi. Przeobraziły się również same ...
2007-08-17 Soft drinks
Nowe rozporządzenie o znakowaniu produktów spożywczych
Obowiązują nowe przepisy dotyczące znakowania środków spożywczych. Wykaz zmian obejmuje m.in. - Producenci napojów alkoholowych nie mają już obowiązku znakowania piwa, wyrobów winiarskich, napojów spirytusowych wykazem substancji dodatkowych. - Wykaz składników alergennych został ...
2007-08-07 Soft drinks
Unilever zwolni 20 tys. pracowników
Brytyjsko-holenderski koncern, który jest właścicielem takich marek jak Knorr, Dove i Lipton, zamierza zwolnić w ciągu najbliższych czterech lat na całym świecie 20 tys. pracowników, czyli 11 proc. personelu. O projektowanych zwolnieniach ...
2007-08-03 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[11]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [3]
› kiedykolwiek [207]
działy
› badania [98]
› zagranica [64]
› handel [39]
› promocje i PR [34]
› innowacje i nowości [18]
› dostawcy [16]
› inwestycje [15]
› akwizycje i fuzje [6]
› makroekonomia [5]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [4]
› Lidl [4]
› Carrefour [3]
› Mlekovita [3]
› Grupa Maspex [2]
› Lamican Oy [2]
› Mokate [2]
› Ara [1]
› Bać-Pol [1]
› Bakalland [1]
› Bakoma [1]
› CEDC [1]
› Coca-Cola [1]
› Colian [1]
› Danone [1]
› FoodWell [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Jeronimo Martins [1]
› KFC [1]
› Krajowa Unia Producentów Soków [1]
› Mieszko [1]
› Mlekpol [1]
› OSM Łowicz [1]
› Piotr i Paweł [1]
› Real [1]
› Rossmann [1]
› Topaz [1]
› Tymbark [1]
› Zentis [1]
› ZPC Otmuchów [1]
› ZPOW Dawtona [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [181]
› owoce i warzywa [164]
› słodycze i przekąski [160]
› mięso i ryby [124]
› alkohol [116]
firmy marketingowe
› Havas [1]
› New Communications [1]
marki
› Tymbark [3]
› Żywiec Zdrój [3]
› Cisowianka [2]
› E.Wedel [2]
› Jacobs [2]
› Łaciate [2]
› Lay's [2]
› Milka [2]
› Mlekovita [2]
› Actimel [1]
› Almette [1]
› Benecol [1]
› Berlinki [1]
› Capri-Sun [1]
› Coca-Cola [1]
› Crunchips [1]
› Danone [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› Dr.Oetker [1]
› Finlandia [1]
› Fuze Tea [1]
› Knoppers [1]
› Knorr [1]
› Kubuś [1]
› Lech [1]
› Leibniz [1]
› Lipton [1]
› Lipton Ice Tea [1]
› Lubella [1]
› Lubię [1]
› Magnum [1]
› MK Cafe [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Mokate [1]
› Muszynianka [1]
› Philadelphia [1]
› Piątnica [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyński [1]
› Zatecky [1]
› Żywiec [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA