KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mięso i ryby
napoje bezalkoholowe
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 187
Produkty żywnościowe nadal będą drożeć
W pierwszym półroczu zdrożeje większość produktów żywnościowych. - Podwyżki cen przetworów owocowych są konieczne, ponieważ dotychczasowe nie zrekompensowały producentom znacznego wzrostu cen surowców, który miał miejsce w ubiegłym roku - wyjaśnia ...
2008-03-04 Soft drinks
Konsumenci wybrali najlepsze nowości rynku FMCG
28 lutego 2008 poznaliśmy werdykt polskich konsumentów, którzy wybrali najlepsze nowości, jakie pojawiły się na rynku FMCG w ciągu minionego roku. W ten sposób zakończyła się IV edycja programu "Produkt Roku". Na ...
2008-03-03 Soft drinks
Konsumenci sprawdzają kraj pochodzenia produktów
W ciągu dwóch lat odsetek osób kierujących się przy zakupie miejscem pochodzenia towaru wzrósł z 5 do 13% - wynika z badań TNS OBOP. Do kupowania polskich produktów od czterech lat przekonuje ...
2008-02-06 Soft drinks
Promocja konsumencka dżemów Łowicz
Rozpoczęła się kampania promocyjna dżemów Łowicz (Agros Nova), przygotowana przez agencję Euro RSCG 4D. Akcja, która potrwa siedem tygodni, obejmuje 10 wariantów dżemów, zaopatrzonych w nową promocyjną etykietę i specjalną naklejkę ...
2008-02-01 Soft drinks
Promocja konsumencka dżemów Łowicz
×
poprzedni
następny
Siwma kończy inwestycję w fabrykę żywności dla dzieci
Inwestycja o wartości 1,7 mld RUB zostanie wkrótce zakończone w rejonie Moskwy. - Zakład powstaje na terytorium istniejącej firmy Faustowo, której pakiet kontrolny Siwma przejęła w 2005 r. - poinformował prezes ...
2008-01-22 Russia & CIS
Brak opakowań powodem podwyżek cen
Piwo i wódka zdrożeją w tym roku od 5 do 10%, przetwory warzywno-owocowe - o blisko 10%. Wszystko przez brak opakowań szklanych. Huty limitują ich dostawy i podnoszą ceny. Z danych opublikowanych ...
2008-01-21 Soft drinks
Prognozy analityków dla rynków spożywczych
Mleko Popyt na produkty mleczarskie utrzyma się w tym roku. Ubogie kraje będą gwałtownie rozwijały produkcję mleka, ale jeszcze szybciej wzrośnie w nich spożycie, dlatego będą musiały sprowadzać produkty z UE. Eksport ...
2008-01-03 Soft drinks
Wzrost rynku posiłków dla najmłodszych
Eksperci firmy Euromonitor International szacują, że w 2012 r. wartość polskiego rynku żywności dla dzieci i niemowląt przekroczy 960 mln PLN i będzie o 40% wyższa niż obecnie. W ubiegłym roku wydatki ...
2007-11-19 Soft drinks
Moda na polską żywność w Wielkiej Brytanii
Polskie mięso, soki i słodycze znajdują coraz więcej nabywców w Wielkiej Brytanię. Dzięki temu eksport produktów spożywczych do tych krajów będzie w tym roku rekordowo wysoki - podaje Rzeczpospolita. Według informacji dziennika ...
2007-11-09 Soft drinks
Ekologiczny boom dopiero przed nami
W 2006 roku wartość światowego rynku żywności ekologicznej zwiększyła się o 13,6%, do 36,7 mld USD, a do 2011 roku może wynieść ponad 67 mld USD. W Wielkiej Brytanii, która jest ...
2007-11-05 Soft drinks
Branża spożywcza chce utrzymać rentowność
Soki i przetwory owocowe, produkty mleczne, makarony - to tylko niektóre produkty, które już zdrożały. Dalsze podwyżki są bardzo prawdopodobne, a producenci robią wszystko, by wraz z rosnącymi cenami nie spadł ...
2007-10-26 Soft drinks
Polscy konsumenci na Wyspach Brytyjskich
Firma MIG RESEARCH przedstawiła raport z pierwszego, reprezentatywnego badania sondażowego przeprowadzonego wśród obywateli polskich zamieszkałych w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Sondaż powstał dzięki wsparciu finansowemu ze strony Grupy Żywiec. Z opublikowanego raportu ...
2007-10-11 Soft drinks
Ponad 20% wzrostu rynku żywności dla dzieci
Wartość sprzedaży żywności w słoiczkach wzrosła w ostatnim roku o 24%, a sprzedaż certyfikowanych soczków w analogicznym zwiększyła się o 22%. Firma AC Nielsen monitoruje cztery grupy certyfikowanych produktów dla dzieci: kaszki ...
2007-09-17 Soft drinks
Agros Nova zainwestuje kilkadziesiąt milionów
W ciągu najbliższych trzech lat na infrastrukturę produkcyjną, badania i rozwój oraz promocje wydamy kilkadziesiąt milionów złotych - powiedział w wywiadzie dla Detal Dzisiaj Network Robert Niewiadomski, prezes Agros Nova. Po zmianach ...
2007-09-04 Soft drinks
O!eko idzie na giełdę
Rynek żywności ekologicznej w Polsce jest już wart ponad 300 mln PLN, a na pobudzenie wyobraźni producentów wpływa fakt, że w całej Europie jego wartość sięga już 50 mld PLN (w ...
2007-06-19 Soft drinks
Ostrzejsze przepisy dla producentów żywności dla dzieci
Wkrótce w życie wejdzie nowe rozporządzenie Komisji Europejskiej w sprawie oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych (nr 1924/2006). Określa ono warunki umieszczania na produktach oraz w reklamach informacji o walorach zdrowotnych, np. że ...
2007-06-11 Soft drinks
Coraz więcej firm myśli o fuzjach
Przybywa producentów żywności, którzy stawiają na przejęcia i fuzje. Dobrą kondycję branży potwierdzają dane Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej. W 2006 roku łączny zysk netto osiągnięty przez wytwórców żywności i ...
2007-05-25 Soft drinks
Lojalność konsumentów wobec marek
W swoim niedawnym raporcie Business Insights podaje, że marki napojów alkoholowych i bezalkoholowych cieszą się najwyższą lojalnością konsumentów wśród wszystkich kategorii spożywczych. Jednak w obecnym, wysoko konkurencyjnym i skomercjalizowanym otoczeniu rynkowym ...
2007-05-24 Soft drinks
2300 produktów private labels w jednej sieci
Do końca tego roku Carrefour Polska będzie oferować około 2300 produktów z własnym logo. Firma planuje także podpisanie umowy na produkcję kolejnych produktów ze znakiem Jakość Carrefour oraz zmianę szaty graficznej ...
2007-04-12 Soft drinks
Organic planuje intensywny rozwój
Największa sieć specjalistycznych sklepów z ekologiczną żywnością chce w ciągu pięciu lat zwiększyć ilość sklepów z 9 do 50-60 placówek. Sklepy Organic Farma Zdrowia działają w centrach handlowych w głównych polskich miastach ...
2007-03-06 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
[10]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [6]
› kiedykolwiek [187]
działy
› handel [54]
› zagranica [45]
› promocje i PR [25]
› inwestycje [13]
› makroekonomia [12]
› innowacje i nowości [10]
› dostawcy [7]
› akwizycje i fuzje [6]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [4]
› Lidl [4]
› Tesco [3]
› Carrefour [2]
› Nestle [2]
› A.pl [1]
› Bakalland [1]
› Coca-Cola [1]
› Da Grasso [1]
› Eurocash [1]
› Frisco.pl [1]
› Frito Lay [1]
› Grupa Maspex [1]
› Hoop Polska [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mokate [1]
› Nutricia Polska [1]
› Organic Farma Zdrowia [1]
› Prima Poland [1]
› Wawel [1]
› ZPH Barbara Ewa Reimschussl [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [151]
› inne produkty [141]
› mleko [138]
› słodycze i przekąski [91]
› alkohol [81]
› kawa i herbata [63]
marki
› Actimel [1]
› Ba! [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› Berlinki [1]
› BoboVita [1]
› Cisowianka [1]
› Coca-Cola [1]
› E.Wedel [1]
› Fine Food [1]
› Jacobs [1]
› Jupik [1]
› Kamis [1]
› Krakus [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lay's [1]
› Loyd [1]
› Makro [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Morliny [1]
› Paola [1]
› Polski Cukier [1]
› Prima [1]
› Princessa [1]
› Prymat [1]
› Sokołów [1]
› Solidarność [1]
› Sunbites [1]
› Winiary [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA