KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
kawa i herbata
owoce i warzywa
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 101
Utrzymany wzrost eksportu polskich produktów rolno-spożywczych
W okresie styczeń-listopad 2023 r. wartość sprzedaży polskich produktów rolno-spożywczych za granicę wyniosła 47,8 mld EUR (219 mld zł) i była o 8,9% wyższa niż w analogicznym okresie roku 2022. Jednocześnie ...
2024-01-18 Soft drinks
Whole Foods Market prognozuje trendy spożywcze na rok 2024
W corocznym raporcie dotyczącym prognoz detalicznych ogłoszono 10 trendów żywieniowych na rok 2024. Każdego roku, ponad 50 członków zespołu Whole Foods Market, w tym ekspertów kulinarnych, prognozuje trendy na podstawie doświadczeń ...
2023-12-12 Soft drinks
Inflacja zmienia ranking najpopularniejszych marek FMCG
W najnowszym raporcie Listonic - Ranking Popularności Marek FMCG - analizie zostały poddane listy zakupów stworzone w języku polskim od sierpnia 2022 roku do końca lipca 2023 roku. Łącznie w tym ...
2023-10-23 Soft drinks
marki:
Jacobs
,
Mleczna Dolina
,
E.Wedel
,
Lay's
,
Actimel
,
Mlekpol
,
Berlinki
,
Łaciate
,
Kubuś
,
Zatecky
Polacy w świecie promocji w badaniach Inquiry
Oferty promocyjne dostępne w sklepach coraz częściej stają się czynnikiem wpływającym na wybory konsumeckie. Agencja badawcza Inquiry przeprowadziła we współpracy z portalem Moja Gazetka badanie dotyczące zachowań konsumentów wobec promocji ...
2023-01-30 Soft drinks
Dwucyfrowe podwyżki cen wszystkich kategorii spożywczych
Z analizy ponad 40 tys. cen wynika, że w sierpniu 2022 r. zakupy w sklepach były droższe średnio o 23,7% niż rok wcześniej. Podwyżki na dwucyfrowym poziomie objęły wszystkie badane kategorie ...
2022-09-12 Soft drinks
Ceny promocyjne rosły szybciej niż regularne
Analiza blisko 34 tys. cen promocyjnych w polskich sklepach wykazała, że artykuły kupowane w grudniu 2021 r. były o prawie 22% droższe niż rok wcześniej. Aż 11 z 12 monitorowanych kategorii ...
2022-01-17 Soft drinks
Innowacje roku wg NielsenIQ
Firma badawcza NielsenIQ przygotowała raport o najlepszych innowacjach FMCG wprowadzonych na polski rynek w 2020 r. - Z badań przeprowadzonych w trakcie pandemii widzieliśmy, że otwartość polskich konsumentów na nowe ...
2021-06-16 Soft drinks
marki:
Tymbark
,
Żywiec Zdrój
,
Delma
,
Lech
,
Magnum
,
Starbucks
,
Knoppers
,
Lay's
,
Tarczyński
,
Delecta
,
Rajska Cytrusówka
Kwietniowe trendy sprzedaży w małych sklepach
Jak wynika z danych CMR Panel, w kwietniu 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 8,3% niższa niż w kwietniu 2020 r., mimo iż liczba ...
2021-05-26 Soft drinks
Pandemia nie przerwała wzrostu polskiego eksportu
W 2020 r. kontynuowana była wzrostowa tendencja w eksporcie towarów rolno-spożywczych z Polski - od 2004 r. jego wartość wzrosła ponad 6-krotnie. W 2020 r. sprzedaż artykułów rolno-spożywczych za granicę ...
2021-02-22 Soft drinks
Pandemia nie przerwała wzrostu polskiego eksportu
×
Zmiany cen w polskich sklepach
Jak wynika z raportu, przygotowanego przez Hiper-Com Poland i UCE RESEARCH na podstawie monitoringu ponad 620 tys. cen, w 2020 r. w porównaniu do 2019 roku zanotowano wzrosty cen w 4 ...
2021-01-26 Soft drinks
Uber Eats 2020 Foodcast
Z tegorocznej edycji raportu Uber Eats Foodcast wynika, że najpopularniejszym daniem 2020 roku będzie Taco. Ten sztandarowy przysmak kuchni meksykańskiej wygrał z takimi konkurentami jak: pizza, poke bowls i shawarma ...
2019-12-06 Soft drinks
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
O tym, że kryzys klimatyczny jest ogromnym problemem, przekonanych jest 53% Polaków. Dodatkowo 45% zauważa pogarszający się stan środowiska w swoim miejscu zamieszkania - wynika z badań zrealizowanych przez agencję IQS ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
×
Europejskie trendy smaków według Kerry
Producent dodatków do żywności, firma Kerry, przygotował raport z "zestawieniem smaków" - czyli prognozą tegorocznych trendów smakowych na rynkach żywności oraz napojów w Europie. Raport koncentruje się na funkcjonalnych składnikach ...
2019-03-04 Soft drinks
Europejskie trendy smaków według Kerry
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Trendy żywieniowe na 2019 rok wg CMR
- Dania gotowe, zdrowe produkty, a do tego bezalkoholowe piwa to najsilniejsze ubiegłoroczne trendy, które zapewne będą umacniały się w kolejnych latach - uważają analitycy firmy badawczej CMR. - Skłonność ...
2019-01-17 Soft drinks
Sierpniowe trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
Jak podaje Polska Izba Handlu (za CMR), w sierpniu 2018 r., całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 0,7% wyższa niż w lipcu 2018 r. i o ...
2018-09-20 Soft drinks
Konsumpcja artykułów spożywczych według GUS
Główny Urząd Statystyczny opublikował dane dotyczące spożycia poszczególnych artykułów spożywczych w 2017 r. W ubiegłym roku spożycie większości badanych artykułów żywnościowych per capita było niższe niż w 2016 r. W ostatnich ...
2018-09-03 Soft drinks
Holandia największym eksporterem żywności z UE
W 2016 r. UE wyeksportowała poza swoje granice 91 mln ton żywności o wartości 84 mld EUR. To 42% wzrost ilości i o 20% większa wartość niż w 2012 roku - ...
2017-10-17 Soft drinks
Tylko 5% Polaków nie zje pączków w tłusty czwartek
Z danych pochodzących z raportu "Polska na widelcu. Zwyczaje żywieniowe Polaków 2016" wynika, że zwykle tylko 15% Polaków je ciastka 2-3 razy w tygodniu. Jednak w tłusty czwartek po pączki sięgają ...
2017-02-21 Soft drinks
Marki Grupy Maspex w rankingu Superbrands
Marki Grupy Maspex Wadowice zostały ocenione jako jedne z najlepszych w Polsce i znalazły się na liście Superbrands Polska 2015/16. Jest to bardzo ważne wyróżnienie, ponieważ uwzględnia opinie zarówno konsumentów ...
2015-11-19 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Tymbark
,
Plusssz
,
Krakus
,
Kotlin
,
Lubella
,
Tarczyn
,
Łowicz
,
DecoMorreno
,
DrWitt
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
[6]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [101]
działy
› zagranica [31]
› promocje i PR [18]
› handel [18]
› innowacje i nowości [11]
› inwestycje [10]
› dostawcy [7]
› akwizycje i fuzje [6]
› makroekonomia [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [3]
› Nestle [3]
› Biedronka [1]
› Bunge [1]
› Carrefour [1]
› Dr.Oetker [1]
› KIG PR [1]
› Lidl [1]
› Lotte Wedel [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› PPL Koral [1]
› Reader's Digest [1]
› Unilever [1]
› ZPC Otmuchów [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [86]
› mleko [76]
› słodycze i przekąski [70]
› mięso i ryby [58]
› alkohol [47]
marki
› Tymbark [3]
› DecoMorreno [2]
› Delma [2]
› E.Wedel [2]
› Kubuś [2]
› Lay's [2]
› Lubella [2]
› Plusssz [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› Actimel [1]
› Algida [1]
› Berlinki [1]
› Capollini [1]
› Cisowianka [1]
› Cremona [1]
› Delecta [1]
› Dr.Oetker [1]
› DrWitt [1]
› Ekland [1]
› Jacobs [1]
› Knoppers [1]
› Koral [1]
› Kotlin [1]
› Krakus [1]
› Kujawski [1]
› Łaciate [1]
› Lech [1]
› Łowicz [1]
› Magnum [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Nestle [1]
› Puchatek [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Salatini [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyn [1]
› Tarczyński [1]
› Winiary [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA