KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mleko
kawa i herbata
owoce i warzywa
Liczba wyszukanych artykułów: 185
Promocja zdrowego żywienia w warszawskich szkołach
Coca-cola i chipsy mają zniknąć ze sklepików w stołecznych szkołach. Miasto rozpoczyna kampanię zdrowego odżywiania dzieci w ramach programu "Wiem, co jem". Do każdej podstawówki trafi wkrótce plakat z listą produktów polecanych ...
2006-09-07 Soft drinks
Utrudnienia Łotwy w handlu z Rosją
Polscy eksporterzy od dziewięciu miesięcy nie mogą wysyłać produktów roślinnych i mięsa do Rosji. Aby nie dać się zupełnie wypchnąć z tego rynku, korzystają z pośredników ukraińskich i z innych krajów, głównie nadbałtyckich ...
2006-08-28 Russia & CIS
Rosyjskie embargo można obejść?
Rosyjskie "nie" dla importowanych z Polski owoców, warzyw oraz mięs jest dziurawe jak szwajcarski ser. Zakaz stał się okazją dla litewskich firm, które zbijają krocie na transporcie, pośrednictwie i obsłudze handlu z ...
2006-08-07 Soft drinks
Rozporządzenia w sprawie substancji polepszających żywność
28 lipca Komisja Europejska przyjęła ostateczną wersję pakietu propozycji rozporządzeń dotyczących substancji dodatkowych, enzymów, aromatów oraz systemu ich zatwierdzania. Pakiet rozporządzeń w sprawie tzw. substancji polepszających żywność ma wzmocnić zharmonizowany system przepisów ...
2006-08-02 Soft drinks
Nieznany termin spotkania z Rosjanami
Polska będzie prosić Komisję Europejską o ustalenie z Rosją terminu spotkania w sprawie otwarcia rynku. Warszawa i Bruksela są już gotowe do podjęcia rozmów na temat warunków zniesienia rosyjskiej blokady na ...
2006-07-24 Soft drinks
Spore zyski producentów żywności dla dzieci
Produkcja żywności dla niemowląt i dzieci to dochodowy biznes. W 2005 roku rodzice wydali na kaszki, odżywki i mleko pół miliarda złotych. W tym roku producenci spodziewają się, że ich przychody będą ...
2006-06-28 Soft drinks
Eksportowe szanse polskich producentów
Polacy pracujący za granicą chcą tam kupować polską żywność, oglądać polskie programy i czytać polską prasę. To nowa szansa na sprzedaż i zagraniczną promocję dla krajowych firm. Philip Kotler, guru marketingu, podkreślał ...
2006-06-27 Soft drinks
PremiumBrand 2006
22 czerwca 2006 roku w Warszawie, odbyła się uroczysta gala PremiumBrand 2006, na której zostały wręczone nagrody PremiumBrand dla marek o najwyższej reputacji. W pierwszym badaniu PremiumBrand 1500 konsumentów oceniło najlepsze działające ...
2006-06-26 Soft drinks
Wyższa sprzedaż żywności dla dzieci
Według najnowszych danych w ciągu ostatnich trzech lat sprzedaż żywności dla dzieci i niemowląt wzrosła o 24% - wynika z raportu „Polski rynek żywności dla dzieci”. Opracowanie zostało opublikowane przez firmę ...
2006-06-23 Soft drinks
Private labels nie zdobyły zaufania rodziców
Kategoria żywności dla dzieci jest w Polsce dość dobrze rozwinięta. Tworzy ją około 400 produktów żywnościowych przeznaczonych dla dzieci do 36. miesiąca życia. Obejmuje: soczki, mleka modyfikowane, kaszki, herbatki, deserki, obiadki ...
2006-06-22 Soft drinks
Private labels wpłyną na obniżkę cen żywności
Marki własne są teoretycznie skazane na sukces, bo według danych ACNielsen, w Polsce sprzedaje się pod nazwą marketu zaledwie około 4% produktów. W Zachodniej Europie, nawet 10 razy więcej. Alain Souillard, prezes ...
2006-06-19 Soft drinks
Marki Wysokiej Reputacji
W pierwszym badaniu reputacji marek PremiumBrand 2006, konsumenci ocenili najlepsze działające w Polsce marki. 63 otrzymały tytuł Marki Wysokiej Reputacji. Wśród zwycięzców znalazły się m.in.: - Carlsberg - Coca-Cola - Danone - E. Wedel - Hochland - Knorr - Lays - ...
2006-06-13 Soft drinks
Ceny cukru systematycznie rosną
Koncerny cukrowe nie narzekają na brzydką pogodę. Mimo że producenci lodów i zimnych napojów kupują od nich mniej cukru, jego cena cały czas rośnie. - Pogoda zawsze ma wpływ na sprzedaż cukru ...
2006-06-12 Soft drinks
Polska żywność jedzie za Polakami
Dunnes Stores, czołowa irlandzka sieć handlowa chce zarobić na tysiącach Polaków, którzy wyjechali do Wielkiej Brytanii i Irlandii w poszukiwaniu pracy. Według Planet Retail, firma zamierza tworzyć stworzyć w sklepach specjalne sekcje ...
2006-06-07 Soft drinks
PFPŻ uruchamia stronę o dodatkach do żywności
1 czerwca Polska Federacja Producentów Żywności udostęniła internautom nowy serwis stanowiący kompendium wiedzy o substancjach dodatkowych do żywności. Na stronie www.dodatki.pfpz.pl można znaleźć wszystkie podstawowe informacje dotyczące tych substancji oraz ich funkcji w produkcji ...
2006-06-07 Soft drinks
Początek Targów IFE Poland 2006
17 maja rozpoczęły się Międzynarodowe Targi Żywności, Napojów i Usług Gastronomicznych i Hotelarskich IFE POLAND. Targi są okazją dla polskich przedsiębiorców do zapoznania się z ofertą zarówno polskich jak i zagranicznych dostawców ...
2006-05-19 Soft drinks
Polska nakarmi stary kontynent?
Wyniki handlu zagranicznego żywnością po wejściu Polski do UE przeszły oczekiwania analityków. W latach 2004-05 wartość eksportu rosła w tempie przekraczającym 30%. Mimo mocnego złotego boom eksportowy potrwa także w tym ...
2006-05-16 Soft drinks
Eksporterzy korzystają z droższego cukru
Cukier na rynku światowym jest coraz droższy. Producenci słodyczy, dżemów i napojów, którzy muszą kupować cukier w krajach Unii liczą, że dalsze podwyżki jego cen ułatwią im konkurencję poza Wspólnotą. W UE ...
2006-05-11 Soft drinks
Producenci będą musieli udowodnić właściwości produktów
Parlament Europejski zmieni prawo dotyczące produktów spożywczych. Nowe prawo wymusi na producentach żywności przestrzeganie zasad dotyczących m.in. informacji umieszczanej na opakowaniach i w reklamach. Dla konsumentów będzie to duże ułatwienie, gdyż decyzje ...
2006-05-10 Soft drinks
Disney kończy współpracę z McDonald’s
Walt Disney rezygnuje ze współpracy promocyjnej z McDonald’s. Powodem są kontrowersje dotyczące problemu nadwagi wśród dzieci. Współpraca między koncernem Disney i McDonald’s trwa od dziesięciu lat. Największa na świecie sieć fast-food dodawała ...
2006-05-09 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
[10]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [185]
działy
› badania [85]
› zagranica [62]
› handel [26]
› promocje i PR [24]
› inwestycje [15]
› innowacje i nowości [12]
› dostawcy [12]
› akwizycje i fuzje [5]
› makroekonomia [4]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [3]
› Lidl [2]
› Mlekovita [2]
› Bakalland [1]
› Carrefour [1]
› Colian [1]
› Danone [1]
› FoodWell [1]
› Grupa Maspex [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Mlekpol [1]
› Rossmann [1]
› Tymbark [1]
› ZPOW Dawtona [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [172]
› napoje bezalkoholowe [164]
› słodycze i przekąski [138]
› mięso i ryby [132]
› alkohol [102]
firmy marketingowe
› Havas [1]
marki
› Jacobs [2]
› Łaciate [2]
› Lay's [2]
› Tymbark [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› Actimel [1]
› Berlinki [1]
› Danone [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› E.Wedel [1]
› goBIO [1]
› Knoppers [1]
› Kubuś [1]
› Lech [1]
› Magnum [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyński [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA