KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mięso i ryby
owoce i warzywa
badania
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 38
Polacy nie ufają APF
Badanie przeprowadzone przez Uniwersytet SWPS we współpracy z ekspertami z kilku krajów europejskich wykazało, że Polacy i Czesi mają ograniczoną wiedzę na temat alternatywnych źródeł białka (APF - Alternative Protein Food) ...
2024-06-14 Food & drinks
Fleksitarian przybywa szybciej niż osób na diecie bezmięsnej
W przeprowadzonym w kwietniu tego roku badaniu 9% Polaków zadeklarowało, że pozostaje na diecie bezmięsnej (o 3 p.p. więcej niż rok wcześniej). 6% osób określa się mianem wegetarian, zaś 3% - ...
2021-07-07 Soft drinks
Tarczyński z oryginalnym spotem reklamowym
Tarczyński rusza z intensywną, ogólnopolską kampanią reklamową. Najnowszy spot będzie emitowany we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych m.in. podczas meczów rozpoczynających się piłkarskich mistrzostw. Kampania obejmie także kanały digital i sieci kinowe ...
2021-06-11 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
,
Papaya Films
,
Red8 Advertising
marki:
Tarczyński
Tarczyński z oryginalnym spotem reklamowym
×
Jak zmieniło się życie dzieci podczas izolacji
Nestlé i Polski Związek Lekkiej Atletyki przedstawiają raport "Aktywność fizyczna i żywienie dzieci w czasie pandemii", zrealizowany w ramach programu "Lekkoatletyka dla każdego!". Dzieci biorące udział w programie "Lekkoatletyka dla ...
2021-01-29 Soft drinks
firmy:
Nestle
Jak zmieniło się życie dzieci podczas izolacji
×
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
O tym, że kryzys klimatyczny jest ogromnym problemem, przekonanych jest 53% Polaków. Dodatkowo 45% zauważa pogarszający się stan środowiska w swoim miejscu zamieszkania - wynika z badań zrealizowanych przez agencję IQS ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Polska żywność prezentowana w USA
Blisko 40 polskich producentów żywności bierze udział w trzydniowych nowojorskich targach 2017 Summer Fancy Foods Show. Prezentacja krajowej żywności była przedmiotem poniedziałkowego spotkania w polskim konsulacie. Według uczestniczącego w spotkaniu ...
2017-06-27 Soft drinks
Plany ARR na rozpoczęty rok
Agencja Rynku Rolnego spodziewa się w tym roku stabilizacji na rynkach produktów rolnych. Skupi się na dalszym wspieraniu polskich rolników z sektorów, które ponoszą straty spowodowane rosyjskim embargiem, oraz ustabilizowaniu sytuacji ...
2017-01-12 Soft drinks
Polacy rocznie wyrzucają ok. 9 mln ton żywności
Niemal 30% Polaków przyznaje, że zdarza im się wyrzucać żywność - wynika z raportu "Nie marnuj jedzenia 2016" Federacji Polskich Banków Żywności. Wśród produktów, które najczęściej lądują w koszu są wędliny ...
2016-10-14 Soft drinks
Rząd pracuje nad programem rozwoju rynków rolnych
- Program rozwoju rynków rolnych w Polsce do 2020 r. trafił w czwartek do konsultacji społecznych - poinformował szef resortu rolnictwa Krzysztof Jurgiel. Dzięki programowi ma zwiększyć się konkurencyjność polskiego rolnictwa ...
2016-08-05 Soft drinks
Rosną obroty między Polską a Portugalią
Wymiana handlowa z Portugalią notuje dwucyfrowe wzrosty. W ubiegłym roku polskie firmy wyeksportowały do tego kraju towary o wartości ponad 600 mln EUR, a import wyniósł blisko 500 mln EUR ...
2015-05-20 Soft drinks
Oferta polskiej żywności w Hongkongu
23 polskie firmy z sektora rolno-spożywczego wezmą udział w tegorocznych targach "Food Expo" w Hongkongu. Obroty handlowe z Hongkongiem od trzech lat są na poziomie 90 mln EUR - poinformował wiceprezes ...
2014-08-05 Soft drinks
Kurczy się rynek żywności dla niemowląt
Niż demograficzny i konkurencja ze strony domowej żywności, powodują kurczenie się rynku żywnością dla niemowląt. Jego lider, firma Nutricia Polska liczy, że uda się jej odwrócić ten trend poprzez akcje edukacyjne ...
2014-04-18 Soft drinks
firmy:
Nutricia Polska
marki:
Bebilon
,
Bebiko
,
BoboVita
Nowa kampania dań Pudliszki
Marka Pudliszki rozpoczęła szeroko zakrojoną promocję dań gotowych. Akcja podkreśla najważniejsze dla konsumentów zalety dań tej marki, które zapewniają domowy smak dzięki recepturom polskich gospodyń oraz wykorzystaniu dobrej jakości mięsa ...
2011-09-16 Food & drinks
Konkurs "Złoty Paragon 2011" - pełne wyniki
Czytelnicy miesięcznika Hurt & Detal, ogólnopolskiego pisma FMCG - przyznali nagrody "Złoty Paragon 2011 - Nagroda Kupców Polskich", wyróżniając najlepsze produkty rynku FMCG. Była to pierwsza edycja corocznego konkursu, pretendującego ...
2011-05-31 Soft drinks
Nowe Kociołki Łowicza
Łowicz, najsilniejsza marka w portfolio Agros-Nova, poleca dwie nowe potrawy obiadowe, skierowane zarówno do miłośników tradycyjnej kuchni polskiej, jak też wielbicieli kuchni włoskiej: - Łowicz Kociołek do syta chłopski, - ...
2011-04-27 Food & drinks
Nowe Kociołki Łowicza
×
poprzedni
następny
"Jedz smacznie i zdrowo" dla gimnazjalistów
Ruszył ogólnopolski program edukacyjny dla gimnazjalistów prowadzony przez markę Winiary pt. "Jedz smacznie i zdrowo". Celem programu jest utrwalanie wśród młodzieży wiedzy na temat zdrowego odżywiania, zachęcanie ich do samodzielnego przygotowania ...
2010-09-20 Soft drinks
"Jedz smacznie i zdrowo" dla gimnazjalistów
×
Wspólna kampania producentów żywności ekologicznej
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych Polska Ekologia, zrzeszające ok. 30 firm, chce uzyskać wsparcie z unijnych funduszy na realizację dużej akcji promocyjnej. Stowarzyszenie chce promować żywność ekologiczną i samą ...
2010-04-19 Soft drinks
Agros Nova podsumowuje ubiegły rok
Grupa spożywcza Agros Nova osiągnęła w ubiegłym roku 11% wzrostu przychodów, do kwoty ok. 950 mln PLN. Firma może pochwalić się również sfinalizowaniem największego w 2009 r. przejęcia na polskim rynku ...
2010-04-13 Soft drinks
Łowicz promuje nowe dania
Marka Łowicz (Agros Nova) rozpoczęła kampanię telewizyjną dań gotowych, promującą dwa nowe produkty, które niedawno pojawiały się w ofercie: fasolkę w sosie ze świeżych pomidorów oraz fasolowy mix. Nowy spot, kolejny odcinek ...
2009-08-05 Food & drinks
Łowicz promuje nowe dania
×
poprzedni
następny
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [38]
działy
› zagranica [11]
› innowacje i nowości [7]
› handel [5]
› inwestycje [4]
› akwizycje i fuzje [2]
› dostawcy [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [1]
› Carrefour [1]
› Lidl [1]
› Nestle [1]
› Nutricia Polska [1]
› Tarczyński [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [27]
› napoje bezalkoholowe [20]
› mleko [18]
› alkohol [9]
› kawa i herbata [9]
› słodycze i przekąski [9]
firmy marketingowe
› Papaya Films [1]
› Red8 Advertising [1]
marki
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› BoboVita [1]
› Tarczyński [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA