KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mięso i ryby
owoce i warzywa
badania
ostatni rok
Liczba wyszukanych artykułów: 7
Wzrosła średnia cena koszyka zakupowego
Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency we wrześniu 2024 roku średnia cena koszyka zakupowego wzrosła o 25 zł w skali miesiąca i 24 ...
2024-10-23 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
E.Leclerc
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
POLOmarket
,
Selgros Cash&Carry
Wzrosła średnia cena koszyka zakupowego
×
Grupa Blix i NIQ ogłosili zwycięzców Euro 2024
W czasie Mistrzostw Europy w piłce nożnej wielu konsumentów stawia na podobne rozwiązania. Zdecydowanymi wygranymi Euro 2024 będą dyskonty i supermarkety. To właśnie do tych sklepów uda się w tym czasie ...
2024-06-14 Soft drinks
Polacy nie ufają APF
Badanie przeprowadzone przez Uniwersytet SWPS we współpracy z ekspertami z kilku krajów europejskich wykazało, że Polacy i Czesi mają ograniczoną wiedzę na temat alternatywnych źródeł białka (APF - Alternative Protein Food) ...
2024-06-14 Food & drinks
Makarony Polskie celują w pozycję lidera rynku dań gotowych
Producent makaronów i dań gotowych ma za sobą udany rok i szykuje się na kolejne inwestycje. Grupa zamierza intensywnie się rozwijać w segmencie dań gotowych i ma ambicję, żeby pozostać liderem ...
2024-04-15 Food & drinks
firmy:
Makarony Polskie
marki:
So food
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
Tuż przed Wielkanocą Carrefour Polska sprawdził co gości na talerzach Polaków. Badanie zostało przeprowadzone w oparciu o dane paragonowe z dwóch, przedświątecznych tygodni ubiegłego roku i dotyczyło majonezu, ćwikły, wyrobów cukierniczych ...
2024-03-27 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Nestle
,
WSP Społem Kielce
marki:
Majonez Kielecki
,
Winiary
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
×
Utrzymany wzrost eksportu polskich produktów rolno-spożywczych
W okresie styczeń-listopad 2023 r. wartość sprzedaży polskich produktów rolno-spożywczych za granicę wyniosła 47,8 mld EUR (219 mld zł) i była o 8,9% wyższa niż w analogicznym okresie roku 2022. Jednocześnie ...
2024-01-18 Soft drinks
Klienci rzadziej odwiedzają sklepy małoformatowe
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w październiku 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2,9% wyższa niż przed rokiem, a liczba transakcji spadła ...
2023-11-22 Soft drinks
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [1]
działy
› handel [4]
› zagranica [2]
› innowacje i nowości [1]
› promocje i PR [1]
› akwizycje i fuzje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Carrefour [2]
› Auchan [1]
› Biedronka [1]
› E.Leclerc [1]
› Lidl [1]
› Makarony Polskie [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Nestle [1]
› POLOmarket [1]
› Selgros Cash&Carry [1]
› WSP Społem Kielce [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [4]
› słodycze i przekąski [4]
› inne produkty [4]
› alkohol [3]
› mleko [2]
› kawa i herbata [1]
marki
› Majonez Kielecki [1]
› So food [1]
› Winiary [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA