KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Havas Media
badania
handel
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 3
Podsumowanie wpływu pandemii na postawy konsumentów
Zespół badaczy Havas Intelligence (Havas Media Group) w szóstej fali badania Koronabus podsumowuje zmiany nawyków konsumenckich i zwyczajów zakupowych Polaków po roku od ogłoszenia pandemii. Po 12 miesiącach w pandemii ...
2021-05-18 Soft drinks
firmy:
Havas Media
Tylko 7% dzieci zjada zalecaną dzienną dawkę owoców i warzyw
Według raportu "Zwyczaje żywieniowe dzieci i młodzieży pod kątem spożywania owoców i warzyw" przygotowanego na zlecenie Intermarche, jedynie 7,1% rodziców dzieci w wieku 6-15 lat deklaruje, że spożywają one zalecaną przez ...
2019-07-04 Soft drinks
firmy:
Intermarche
,
Havas Media
Marki dbające o poprawę jakości życia zyskują najwięcej
Marki zajmujące wysoką pozycję w rankingu Meaningful Brands 2017 osiągają nawet o 206% lepsze wyniki finansowe. Jest to tylko jeden z kluczowych wniosków płynących z tegorocznej edycji Meaningful Brands, globalnego badania ...
2017-02-03 Soft drinks
firmy:
Havas Media
marki:
Tymbark
,
Cisowianka
,
Biedronka
,
Rossman
Marki dbające o poprawę jakości życia zyskują najwięcej
×
poprzedni
następny
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [3]
działy
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Intermarche [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [1]
› owoce i warzywa [1]
firmy marketingowe
marki
› Biedronka [1]
› Cisowianka [1]
› Rossman [1]
› Tymbark [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA