KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Publicis
słodycze i przekąski
MEC
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Startuje kampania Galaretki Przezroczystej Winiary
3 lipca wystartowała kampania telewizyjna promująca nowy produkt w portfolio deserów Winiary - Galaretkę Przezroczystą. W ramach aktywności w mediach, w głównych stacjach telewizyjnych, w stacjach niszowych, a także na platformie ...
2017-07-06 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
BITEME!concept
,
MEC
,
Publicis
marki:
Winiary
Lody Nestle Scholler we wspólnej kampanii
Ruszyła multibrandowa kampania reklamowa lodów Nestle Scholler. W akcji, pod hasłem „Więcej niż lody”, promowane są wszystkie produkty marki: Kaktus, Banani, Nesquik, Cortina, Manhattan, Lion i Kit Kat. Spoty pokazują ...
2015-05-22 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
MEC
,
Publicis
marki:
Nestle Scholler
Marka Kaktus w segmencie kisieli
Producent marki Kaktus przeniósł ją w świat kisieli. Od zeszłego roku na półce można znaleźć kisiel instant Kaktus w trzech wariantach. Jego niespotykane dotychczas smaki oraz bardzo kolorowe opakowania wyróżniają produkt ...
2015-01-20 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
MEC
,
Publicis
marki:
Kaktus
Marka Kaktus w segmencie kisieli
×
poprzedni
następny
Cortina z nową kampanią promocyjną
Należąca do Nestle Scholler marka lodów Cortina prowadzi kilkuetapową kampanię promocyjną pod hasłem "Trójkąt doskonały"! Pierwsza odsłona akcji objęła reklamę outdoorową, samplingi i sponsoring. Drugi etap to kampania TV, która ...
2014-05-27 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
MEC
,
Publicis
marki:
Cortina
Nowa kampania lodów Nestle
Rozpoczęła się kampania "Z czego Kaktus ma polewkę?", promująca lody produkowane przez Nestle. Celem działań komunikacyjnych prowadzonych w telewizji i Internecie jest budowanie pozytywnego wizerunku marki i wzmacnianie lojalności klientów ...
2013-05-22 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
MEC
,
Orka
,
Publicis
marki:
Nestle
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› innowacje i nowości [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [5]
kategorie rynkowe
› mleko [3]
› inne produkty [2]
firmy marketingowe
› MEC [5]
› BITEME!concept [1]
› Orka [1]
marki
› Cortina [1]
› Kaktus [1]
› Nestle [1]
› Nestle Scholler [1]
› Winiary [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA