KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mleko
badania
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 123
Polska Izba Mleka promuje polskie mleczarstwo w Azji
16 kwietnia w Shanghaju rozpoczęła się misja wysokiego szczebla Komisarza ds. rolnictwa i rozwoju wsi UE Phila Hogana z udziałem 45 przedstawicieli branży rolni spożywczej z całej UE. Misja delegacji ...
2016-04-20 Food & drinks
Wydatki reklamowe branży FMCG przekroczyły miliard złotych
Sektor FMCG zakończył 2015 rok z wynikiem ponad miliarda złotych wydanych na reklamę. Znaczny wzrost w porównaniu do lat poprzednich świadczy o umacnianiu się rynku po kryzysie - ostatni raz branża ...
2016-02-08 Soft drinks
Branża mleczarska zwiększyła wydatki reklamowe
W okresie styczeń-październik tego roku producenci wyrobów mleczarskich zwiększyli wydatki na reklamy w tradycyjnych mediach o kilkanaście procent. W największym stopniu w radiu i kinach, głównie kosztem gazet. Najwięcej wydaje Danone ...
2015-12-08 Food & drinks
firmy:
Bakoma
,
Danone
,
Hochland
,
Mlekpol
,
Zott
Sukces samoregulacji reklamy żywności
Bardzo dobra ocena Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji dla sytemu samoregulacji nadawców dot. reklamy skierowanej do dzieci opartego na Zaleceniach Żywieniowych Polskiej Federacji Producentów Żywności. Monitoring Krajowej Rady Radiofonii i ...
2015-11-16 Soft drinks
Wzrost nakładów branży FMCG na reklamę
W trzecim kwartale 2015 r. sektor FMCG przeznaczył na reklamę ponad 224 mln PLN, notując 12-procentowy wzrost w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego. Również na tle innych branż producenci FMCG ...
2015-11-16 Soft drinks
Rynek serów pleśniowych jest stabilny
Kategoria serów pleśniowych jest mniej wrażliwa na zmiany koniunktury niż produkty codziennego użytku. W ramach tej kategorii najmniej podatne na tego typu zmiany są sery niebieskie - mówi w rozmowie z ...
2015-10-21 Food & drinks
firmy:
Bongrain
marki:
Turek
,
Le Rustique
Wysoka skuteczność kampanii „Mam kota na punkcie mleka”
- Aż 95% matek dzieci w wieku 8-13 lat dba o to, by ich pociechy regularnie sięgały po mleko i jego przetwory, a niemal 40% z nich pod wpływem kampanii dotyczących ...
2015-09-28 Soft drinks
Czesi znowu walczą z polską żywnością
Rosnący eksport polskiej żywności do Czech, wywołuje krytykę ze strony tamtejszych organizacji producenckich. Po zakończonej kampanii billboardowej promującej polską żywność, czeski dziennik Lidove Noviny oznajmił, że polskie produkty wysokiej jakości trafiają ...
2015-09-18 Soft drinks
W niewielu polskich domach pije się sok do śniadania
Przeprowadzone wśród polskim mam badanie wykazało, że śniadanie jada się w aż 96% domów, w których są dzieci w wieku 3-12 lat. Dalsza część badania pokazała, że aż w 81% domów ...
2015-09-16 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Podsumowanie programu „Mam kota na punkcie mleka”
Dobiegł końca trzyletni program edukacyjny „Mam kota na punkcie mleka”, którego misją było zwiększenie poziomu wiedzy dzieci i młodzieży na temat walorów odżywczych mleka i przetworów mlecznych oraz edukacja w zakresie ...
2015-09-16 Food & drinks
Unilever postawi na dystrybucję lodów
Lody odpowiadają w Polsce za kilkanaście procent obrotów koncernu Unilever. Jest to dla firmy bardzo ważny produkt, a jego spożycie ma stopniowo rosnąć – mówi w rozmowie z Gazetą Wyborczą Harm ...
2015-08-10 Soft drinks
firmy:
Unilever
Ponad ćwierć miliona dzieci w programie promującym mleko
Zakończyła się rekrutacja do programu „Mam kota na punkcie mleka”, promującego spożywanie mleka i produktów mlecznych wśród dzieci w wieku szkolnym. Na zaproszenie do udziału w akcji odpowiedziało w tym roku ...
2015-05-21 Soft drinks
Rosną obroty między Polską a Portugalią
Wymiana handlowa z Portugalią notuje dwucyfrowe wzrosty. W ubiegłym roku polskie firmy wyeksportowały do tego kraju towary o wartości ponad 600 mln EUR, a import wyniósł blisko 500 mln EUR ...
2015-05-20 Soft drinks
Polskie firmy mają większe szanse na zdobycie chińskiego rynku
Eksport polskiej żywności do Chin systematycznie rośnie. W ubiegłym roku wyniósł ok. 165 mln EUR, podczas gdy w 2007 roku było to zaledwie 20 mln EUR. Szybko rozwija się przede wszystkim ...
2015-05-06 Soft drinks
Nowe plastry serów topionych Hochland
Firma Hochland Polska wprowadza na rynek swój kultowy produkt – sery topione Hochland w plastrach – w nowej recepturze i nowych opakowaniach. Sery topione Hochland są sztandarową kategorią marki, utrzymującą pozycję ...
2015-04-24 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
Grasp
,
Zenith
marki:
Hochland
Nowe plastry serów topionych Hochland
×
poprzedni
następny
Piątnica zanotowała z 5% wzrostu sprzedaży
OSM Piątnica podsumowała ubiegły rok. Firma zwiększyła w tym czasie sprzedaż wszystkich kluczowych produktów, a jej przychody, mimo ograniczeń eksportowych, wzrosły o 5% - do 890 mln PLN. - OSM ...
2015-03-31 Food & drinks
firmy:
OSM Piątnica
Piątnica zanotowała z 5% wzrostu sprzedaży
×
Eksport branży mleczarskiej wzrósł o 15%
Polska branża mleczarska sprzedała w 2014 r. za granicę o 15% więcej produktów niż w 2013 r. Ich wartość sięgnęła ok. 1,8 mld EUR. Gdyby nie rosyjskie embargo, eksport byłby jeszcze ...
2015-02-13 Food & drinks
Eksport branży mleczarskiej wzrósł o 15%
×
Spożycie jogurtów systematycznie spada
W ubiegłym roku przeciętne spożycie jogurtów w gospodarstwach domowych sięgnęło 0,51 l miesięcznie. W 2012 wynosiło 0,52 l, natomiast rok wcześniej – 0,54 l. Niekorzystną tendencję ma odwrócić kampania prowadzona przez ...
2014-12-19 Food & drinks
Podsumowanie II roku programu „Mam kota na punkcie mleka”
Instytut Badawczy ProPublicum po raz kolejny przyjrzał się efektom działań edukacyjnych prowadzonych w ramach kampanii „Mam kota na punkcie mleka”. Wnioski są optymistyczne: ponad 80% dzieci uczestniczących w programie uważa, że ...
2014-11-04 Food & drinks
Serek wiejski bezkonkurencyjny na rynku rosyjskim
Spółdzielnia mleczarska OSM Piątnica wzmacnia swoją obecność w Rosji i poszerza portfolio eksportowanych produktów. Jeden z hitów eksportowych firmy - Serek Wiejski, dostępny w Rosji pod marką Danville, został po raz ...
2014-10-16 Russia & CIS
firmy:
OSM Piątnica
marki:
Piątnica
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
[7]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [4]
› kiedykolwiek [123]
działy
› zagranica [35]
› innowacje i nowości [9]
› handel [9]
› inwestycje [5]
› akwizycje i fuzje [4]
› dostawcy [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Hochland [12]
› OSM Piątnica [10]
› Mlekovita [8]
› Biedronka [5]
› Danone [4]
› Mlekpol [4]
› Lidl [3]
› OSM Sierpc [3]
› Bakoma [2]
› Carrefour [2]
› OSM Radomsko [2]
› PPL Koral [2]
› SM Spomlek [2]
› Unilever [2]
› Zott [2]
› abc [1]
› Bartex [1]
› Bongrain [1]
› Cedrob [1]
› Delikatesy Centrum [1]
› FoodCare [1]
› Grycan [1]
› Kaskat [1]
› KFC [1]
› Krajowa Unia Producentów Soków [1]
› Mokate [1]
› Nestle [1]
› Nutricia Polska [1]
› OSM Krasnystaw [1]
› Polish Dairy [1]
› Real [1]
› SDM Wieluń [1]
› SM Lazur [1]
› SM Ryki [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [33]
› słodycze i przekąski [32]
› owoce i warzywa [29]
› mięso i ryby [25]
› inne produkty [24]
› kawa i herbata [18]
› alkohol [16]
firmy marketingowe
› Zenith [2]
› BrandLab [1]
› ClipShop [1]
› Grasp [1]
› Grey [1]
› JBcomm [1]
› K2 [1]
› Mediabrands Studios [1]
› MediaCom [1]
› Mindshare [1]
› MTR Media [1]
› NAV Agency [1]
› New Communications [1]
› PZL [1]
› Synertime [1]
› Universal McCann [1]
› VMLY&R [1]
› Walk [1]
marki
› Hochland [5]
› Almette [4]
› Piątnica [4]
› Mlekovita [3]
› Valbon [2]
› Algida [1]
› Bakoma [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› Black [1]
› BoboVita [1]
› Cisowianka [1]
› Danio [1]
› Dr.Oetker [1]
› E.Wedel [1]
› Finlandia [1]
› Fitella [1]
› Frugo [1]
› Grycan [1]
› Hermio [1]
› Koral [1]
› Le Rustique [1]
› Lipton [1]
› Lubella [1]
› Milka [1]
› Mój Ulubiony [1]
› Mokate [1]
› Monte [1]
› Muszynianka [1]
› Nestle [1]
› NGine [1]
› Turek [1]
› Tymbark [1]
› YoPRO [1]
› Żywiec [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA