KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
kawa i herbata
promocje i PR
zagranica
Liczba wyszukanych artykułów: 75
Skandal z fałszywą żywności w Anglii
Z badań w West Yorkshire w północnej Anglii wynika, że prawie 40% żywności nie spełnia unijnych wymagań. O sprawie pisze dziennik "The Guardian". W laboratoriach zbadano 900 próbek różnych produktów: ...
2014-02-10 Soft drinks
Marka Lipton promuje się wśród młodych konsumentów
Rozpoczęła się kampania wizerunkowa herbaty Lipton Yellow Label (Unilever). Jej hasło to "Lipton, łyk optymizmu". Reklama przekonuje, że herbata Lipton rozjaśnia każdy dzień i pozwala czerpać radość z prostych przyjemności. Działania ...
2014-01-15 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
CutCut
,
DDB & Tribal
,
PHD Media Direction
marki:
Lipton
Jeronimo Martins będzie promować polskie produkty w Kolumbii
Portugalska firma handlowa, właściciel sieci Biedronka, który od 10 miesięcy rozwija na rynku kolumbijskim sieć sklepów Ara, chce promować w tym kraju również polskie produkty - czytamy w Pulsie Biznesu ...
2014-01-10 Soft drinks
firmy:
Ara
,
Bakoma
,
CEDC
,
Grupa Maspex
,
Jeronimo Martins
,
Mieszko
,
Mlekovita
,
Mokate
,
OSM Łowicz
,
ZPC Otmuchów
Jeronimo Martins będzie promować polskie produkty w Kolumbii
×
Typhoo Tea podszywa się pod niezadowolonych klientów
Brytyjski producent herbaty Typhoo Tea chciał poprawić pozycjonowanie swoich produktów w sklepach. Wynajęta agencja miała płacić swoim pracownikom za podszywanie się pod niezadowolonych klientów. Mieli oni za pośrednictwem mediów społecznościowych i ...
2013-12-02 Soft drinks
firmy:
Typhoo Tea
marki:
Typhoo Tea
Producenci kawy zwiększają wydatki reklamowe
W ciągu 7 miesięcy 2013 roku wydatki reklamowe producentów kawy w Polsce były prawie 5-krotnie większe od herbaty. To znaczna zmiana w stosunku do 2012 roku, gdy różnica ta wynosiła 1,5 ...
2013-09-26 Soft drinks
firmy:
Amber Spark
,
Big-Active
,
Malwa Tea
,
Mokate
,
Mondelez Polska
,
Nestle
,
Sante
,
Strauss Cafe Poland
,
Teekanne
,
Unilever
marki:
Minutka
,
Jacobs
,
Douwe Egberts
,
Nescafe
,
Saga
,
Pedros
,
Irving
,
Lipton
,
Loyd
,
Teekanne
,
Lavazza
,
MK Cafe
Tata Global Beverages chce zwiększyć przychody do 5 mld USD
Indyjski koncern napojowy Tata Global Beverages, chce zintensyfikować działania promujące flagowe, globalne marki grupy - Tetley, Tata Tea, Himalayan czy Eight O' Clock Coffee. Ofensywa promocyjna jest częścią strategii, której celem ...
2013-08-06 Soft drinks
firmy:
Tata Global Beverages
marki:
Eight O' Clock Coffee
,
Tata Tea
,
Himalayan
,
Vitax
,
Tetley
Darmowa kawa za ziewanie
Na lotnisku O.R. Tambo w Johannesburgu (RPA) pojawił się nietypowy stanął automat vendingowy producenta kawy Douwe Egberts. Aby otrzymać kubek gorącego napoju, podróżni musieli ziewać. Maszyna ma zaprogramowany system rozpoznawania ...
2013-07-23 Soft drinks
firmy:
JAB
marki:
Douwe Egberts
Kopia kawiarni Starbucks na okręcie wojennym
Na pokładzie okrętu US Navy USS Boxer otworzono "Starboxera", czyli kawiarnię która jest kopią Starbucksów na lądzie - pisze serwis tvn24.pl. Kawiarnia nie jest formalnie filią globalnego koncernu. Została jednak ...
2013-02-15 Soft drinks
Coca-Cola i Unilever testują facial coding
Koncerny Unilever i Coca-Cola zdecydowały o wykorzystywaniu we wszystkich testach swoich reklam realizowanych w 2013 r. rozwiązania facial coding, opracowanego przez agencję badawczą Millward Brown. Nowa technika wykorzystywana jest w celu ...
2013-01-23 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Unilever
,
Affectiva
,
Millward Brown
ARR będzie promować polską żywność
Agencja Rynku Rolnego wygrała przetarg ogłoszony przez ministerstwo gospodarki na promocję polskiej żywności w latach 2012-2014. Umowa w tej sprawie została zawarta między resortem gospodarki i ARR w połowie maja ...
2012-06-01 Soft drinks
Wyniki 12. edycji badania European Trusted Brands
Wydawnictwo Reader's Digest ogłosiło wyniki 12. edycji badania European Trusted Brands. Wśród tegorocznych laureatów znalazły się marki: Nestle, Winiary, Dr. Oetker, E. Wedel, Algida, Koral, Kujawski, Delma, Żywiec Zdrój oraz Cisowianka ...
2012-05-24 Soft drinks
firmy:
Bunge
,
Dr.Oetker
,
Lotte Wedel
,
Nałęczów Zdrój
,
Nestle
,
PPL Koral
,
Reader's Digest
,
Unilever
,
Żywiec Zdrój
marki:
Żywiec Zdrój
,
Delma
,
E.Wedel
,
Algida
,
Koral
,
Dr.Oetker
,
Kujawski
,
Winiary
,
Nestle
,
Cisowianka
Wyniki 12. edycji badania European Trusted Brands
×
Kolejna odsłona kampanii telewizyjnej Nespresso
Nespresso to światowy lider w sektorze kawy porcjowanej. Marka zyskała sobie uznanie kawoszy na całym świecie dzięki szerokiemu portfolio i innowacyjnemu podejściu do sprzedaży. W ubiegłym roku firma Nespresso po raz ...
2012-03-15 Food & drinks
firmy:
Nespresso
,
Nestle
,
IPG Group
Kolejna odsłona kampanii telewizyjnej Nespresso
×
Grupa Maspex zwiększyła przychody o 5%, zapowiada inwestycje
W 2011 roku przychody ze sprzedaży Grupy Maspex Wadowice osiągnęły poziom 2,66 mld PLN (wzrost o 5%). Firmie udało się zwiększyć sprzedaż na większości rynków, na których działa. Na 2012 rok ...
2012-03-05 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
Grupa Maspex zwiększyła przychody o 5%, zapowiada inwestycje
×
Jubileuszowe wydanie kalendarza Lavazza
Marka Lavazza już po raz 20. przygotowała kalendarz. Tym razem zamiast modelek swoją wizję samych siebie zaprezentują światowe sławy fotografii, które w minionych latach realizowały kolejne wersje kalendarza. - Przyzwyczajeni ...
2011-11-21 Soft drinks
Znana piosenkarka twarzą Mokate
Grupa Mokate podpisała kontrakt reklamowy z Justyną Steczkowską. Wizerunek piosenkarki ma podkreślać niepowtarzalny smak i jakość produktów tej marki. - Będziemy stopniować napięcie - podkreśla Sylwia Mokrysz z zarządu Mokate ...
2011-11-02 Food & drinks
Unilever tnie wydatki marketingowe
Koncern Unilever zmniejszył wydatki na marketing o 1,5% ze względu na rosnące koszty prowadzenia działalności. Decyzję podjęto pomimo tego, że globalne dochody koncernu rosną wszędzie z wyjątkiem rynków Europy Zachodniej ...
2011-08-08 Soft drinks
Marki godne zaufania Reader's Digest
Wydawnictwo Reader's Digest po raz 11. zaprezentowało wyniki badania European Trusted Brands. Tegoroczna edycja pokazała m.in., że wśród Europejczyków nieprzerwanym zaufaniem cieszą się marki Nokia oraz Nestle. Marki wskazane przez polskich ...
2011-05-11 Soft drinks
25% eksportu polskich produktów spożywczych trafia do Niemiec
- Niemcy są dla Polski ważnym partnerem handlowym, na ten rynek trafia jedna czwarta eksportu produktów spożywczych - powiedział minister rolnictwa Marek Sawicki na konferencji prasowej przed otwarciem berlińskich targów "Gruene ...
2011-01-21 Soft drinks
Firmy kawowe muszą trafić do młodszych konsumentów
Produenci kawy powinni zintensyfikować działania marketingowe nakierowane na młodszą grupę docelową - uważają specjaliści z firmy badawczej Mintel. Ma to poprawić wyniki sprzedaży oraz wpłynąć na lepsze perspektywy rynku w przyszłości ...
2010-10-21 Soft drinks
Rusza kampania marki Tchibo - w Polsce i za granicą
Na początku października rozpoczyna się zintegrowana kampania promująca koncept biznesowy sklepów Tchibo. Jej strategię i kreację przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa. Akcja ma objąć zasięgiem Polskę i zagranicę - na ...
2010-10-07 Food & drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
[4]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [75]
działy
› badania [14]
› handel [9]
› innowacje i nowości [8]
› inwestycje [3]
› dostawcy [3]
› akwizycje i fuzje [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [13]
› Lavazza [10]
› Mokate [6]
› Starbucks [4]
› Unilever [4]
› Costa Coffee [2]
› Grupa Maspex [2]
› Nespresso [2]
› Amber Spark [1]
› AmRest [1]
› Ara [1]
› Bakoma [1]
› Biedronka [1]
› Big-Active [1]
› Bunge [1]
› Caffe Nero [1]
› Caffe Vergnano [1]
› CEDC [1]
› Coca-Cola [1]
› Dr.Oetker [1]
› Edeka [1]
› Illycaffe [1]
› JAB [1]
› Jeronimo Martins [1]
› Lotte Wedel [1]
› Malwa Tea [1]
› Metro Group [1]
› Mieszko [1]
› Mlekovita [1]
› Mondelez Polska [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› Netto [1]
› OSM Łowicz [1]
› PPL Koral [1]
› Reader's Digest [1]
› Sante [1]
› Strauss Cafe Poland [1]
› Tata Global Beverages [1]
› Teekanee [1]
› Teekanne [1]
› Typhoo Tea [1]
› Zentis [1]
› ZPC Otmuchów [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [16]
› słodycze i przekąski [15]
› inne produkty [14]
› owoce i warzywa [12]
› mleko [11]
› mięso i ryby [7]
› alkohol [6]
firmy marketingowe
› Affectiva [1]
› Badi Badi [1]
› BITEME!concept [1]
› CutCut [1]
› DDB & Tribal [1]
› Filmokracja [1]
› Golden Submarine [1]
› Insignia [1]
› IPG Group [1]
› JWT [1]
› MEC [1]
› Millward Brown [1]
› NOTCOT [1]
› NOTLabs [1]
› Open Media [1]
› PHD Media Direction [1]
› Publicis [1]
› Y&R [1]
marki
› Lavazza [10]
› Nescafe [8]
› Loyd [4]
› Nespresso [3]
› Douwe Egberts [2]
› Lipton [2]
› Nestle [2]
› Algida [1]
› Caffe Vergnano [1]
› Cisowianka [1]
› De Koffiejongensa [1]
› Delma [1]
› Dr.Oetker [1]
› Eight O' Clock Coffee [1]
› E.Wedel [1]
› Himalayan [1]
› Illy [1]
› Irving [1]
› Jacobs [1]
› Kit Kat [1]
› Koral [1]
› Kujawski [1]
› Minutka [1]
› MK Cafe [1]
› Pedros [1]
› Saga [1]
› Tata Tea [1]
› Teekanee [1]
› Teekanne [1]
› Tetley [1]
› Typhoo Tea [1]
› Vitax [1]
› Winiary [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA